Miesten lausahduksia raskausaikana/synnytyksen jälkeen... =)

  • Viestiketjun aloittaja crosslihava
  • Ensimmäinen viesti
crosslihava
Tai siis tarkemmin oman miehen...

Eli minulla jonkin verran ylipainoa jo ennen raskautta, mutta kuitenkin pitkäkin olen joten sopusuhtainen(suurin piirtein)

Nyt raskausaikana näytän aika valaalta tän mahani kans ja haaveena on olla laiha ja mieheltä toivon "synnytys"lahjaksi crosstraineria jotta se vauhdittaisi laihdutusta. (kolmas lapsi tulossa ja miehen työt estävät kuntosalille yms jumppaan pääsyt)

No, mieshän kans innostui että hänkin voi sitten kuntoilla sillä vehkeellä kun monitoimikuntolaite kotoa jo löytyykin, sellanen kuntosalivehjes.

Citymarketin mainoksessa oli Karhun Crosstrainer tarjoukses 249 ja haluaa nyt sen sitte ostaa.

Lehteä lukiessa totesi jotta pitääki käydä ostamas se nyt kun käyttäjän maksimipaino on 120kg...!!!!! tarkoitti varmaan mua mutta mä painan nyt 90kg....
 
.
Esikoisen aikana ei maitoa tullut ja antibioottikuurit(3kpl)varmistivat sen että vauva oppii pullolle ja rintamaito ehtyy, joskus pari kuukautta imettämisen jälkeen mies totesi että "jos lehmä olisit, niin teuraaksi olisit joutunu...."

Nauratti silloin ja naurattaa vieläkin... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Esikoisen aikana ei maitoa tullut ja antibioottikuurit(3kpl)varmistivat sen että vauva oppii pullolle ja rintamaito ehtyy, joskus pari kuukautta imettämisen jälkeen mies totesi että "jos lehmä olisit, niin teuraaksi olisit joutunu...."

Nauratti silloin ja naurattaa vieläkin... =)


:LOL: priceless
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Esikoisen aikana ei maitoa tullut ja antibioottikuurit(3kpl)varmistivat sen että vauva oppii pullolle ja rintamaito ehtyy, joskus pari kuukautta imettämisen jälkeen mies totesi että "jos lehmä olisit, niin teuraaksi olisit joutunu...."

Nauratti silloin ja naurattaa vieläkin... =)
Vastapainoksi voi todeta, että jos hedelmällisyystutkimuksissa kenen tahansa miehen ja sonnin siemennestenäytteet sotkeutuisivat keskenään, niin sellainen sonni ammuttaisiin.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuljmyllynlämmittäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Esikoisen aikana ei maitoa tullut ja antibioottikuurit(3kpl)varmistivat sen että vauva oppii pullolle ja rintamaito ehtyy, joskus pari kuukautta imettämisen jälkeen mies totesi että "jos lehmä olisit, niin teuraaksi olisit joutunu...."

Nauratti silloin ja naurattaa vieläkin... =)
Vastapainoksi voi todeta, että jos hedelmällisyystutkimuksissa kenen tahansa miehen ja sonnin siemennestenäytteet sotkeutuisivat keskenään, niin sellainen sonni ammuttaisiin.
Hehe hehee... =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Tulin raskaaksi hyvin nopeasti ehkäsyn lopettamisesta, mieheni totesti siihen olevansa aika mahtisonni. :)
:LOL:

Parempi tuokin, mutta kun minun mies sanoo tuollaista 'myrkkyk*rväksi' :x
 
vieras
Ap:lle tiedoksi, että sitä varten pitää laitteen kestää korkeita painoja, että kestää silloin paremmin käyttöä. Ei siksi, että ostajan vaimo olisi ryhävalas...

Oma mies on ylpeä "terässiittiöistään", kun kaksi kertaa olen yhdellä yrityksellä tullut raskaaksi. Minun hedelmällisyydellä, tuurilla tahi ajoituksella ei asian kanssa ole mitään tekemistä. ;)

Mies myös synnytyksessä totesi mm että "eihän toi nyt NIIN pahalta näytä", kun ponnistaessa karjuin ja kun lapsi oli maailmassa "sehän tuli muikkuna!"... :| Vitsinä toki. B)
 
Mies kyseli ekan raskauden aikoihin, että onko vauva sitte valmis, kun paistomittari pomppaa :whistle: Tarkoitti siis, kun napa pullahtaa ulos ;) No eipä pompannu, mut eipä lähteny ittekseen syntymäänkään kumpikaan eli miehen mielestä hänen teoriansa pätee :D
 
...
Ei oman miehen suusta.

Olimme miehen kanssa kahvilla, miehen kaveri liittyi "joukkoon" ja tokas mulle (2 päivää synnytyksestä) Ai, jäikö sinne vielä toinen?

Ja sekin vielä että lapsukainen oli synnytyksen jälkeen viikon teholla, niin ei paljon naurattunu tuossa vaiheessa vaikka varmaan vitsillä heitti. (Ja niin on lapseton, joten ihmekös tuo)

Teki mieli tintata samantein kaveria.... Muistan sen edelleen hyvin vaikka tapahtumasta on jo 3 vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Ja täähän on varmaan jo ihan perinteinen, mut rakenneultran jälkeen (kun oli todettu, että tyttö ehkä tulee, mut ei oo 100varmaa) totes, että tyttö se on. "Kyllä MUN POJAN vehkeet olis näkyny.." :xmas:
Meillä sama. Olisi kuulemma tajuton lerssi pamahtanu heti ruutuun, jos olis poika ollu tulossa B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lehmis:
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Ja täähän on varmaan jo ihan perinteinen, mut rakenneultran jälkeen (kun oli todettu, että tyttö ehkä tulee, mut ei oo 100varmaa) totes, että tyttö se on. "Kyllä MUN POJAN vehkeet olis näkyny.." :xmas:
Meillä sama. Olisi kuulemma tajuton lerssi pamahtanu heti ruutuun, jos olis poika ollu tulossa B)
Jepjep :LOL:
 
Kippuravarvas
Mulla on kauhea vauvakuume ja miehen yksi perustelu siihen että ei vauvaa nyt kuului näin: "Sitten susta tulee taas niin paksu ja kärttyinen" :eek: :kieh: :LOL: Ja mikään pieni en ole ennestäänkään.. :snotty:
 
niisku
meillä mies mainosti kaikille synnytyksen jälkeen, että ihan helppoahan se oli. paraski sanoja, itse keskusteli kätilön kanssa autoista ja minä työnsin 2,5 tuntia vauvaa ulos ennen ku sieltä suostu tulemaan...
 

Yhteistyössä