Miesten ketju (sallittu myös Naisille)

Heräsin aamulla tai no oikeastaan jo yöllä, niin olin keksinyt kuinka tahkota loputtomasti rahaa, pitäisi varmaan kirjata ylös kuinka se tapahtuu, mutta en tee sitä.

Raha, mitä raha on? Se ei varsinaisesti ole mitään tai ei minulle ainakaan. Tekeekö raha onnelliseksi? Ei se taida tehdä. Mitä onnellisuus on? Jotain mitä tavoitellaan ja siitä syystä ollaan tyytymättömiä :)

Päämäärä ilman päämäärää on päämäärätön määränpää.
 
Jotta ketju ei menisi pelkästään Rättiväsyneen tulevaan poismenoon johtavan kehityksen esittelyksi, laitetaan muistutus siitä, että etätyötä tekevät ehkä vielä joskus pääsevät työpaikoille. Tässä Eunji Pyo (표은지) esittelee soveliasta toimistopukeutumista.

 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria
Hiihtelyt hiihdetty. Uhmaan kohtaloani ja laitan Theresen kuvan.



Onhan tuo varsin soma.


Oli päreet palaa, ku jossain vilahti uutinen, missä joku vaati kisaajille painorajaa, koska Therese on muka alipainoinen ja siksi huono roolimalli.
 
Hiihtelyt hiihdetty. Uhmaan kohtaloani ja laitan Theresen kuvan.



Alkaa kylmäämään tuo tietty sukunimi :eek:

 
Koetko samaistuvasi Theresen muotoihin?

Kyllä mä nykyään olen lähempänä ylipainos kuin alipainoa.


Ja ajatus, että ihminen, joka oikeasti on maailman parhaimmistoa hiihdossa, ois jotenkin epäterveen painoinen, on absurdi. Joskus jossain oli artikkeli Sami Jauhojärven (ei mikään pulska poika sekään, itseasiassa ois kilonkin painonpudotuksella alipainon puolella) ruokavaliosta ni kyllä taitais jäädä sulta ja multa ja melkis jokaiselta palstalaiselta kesken pelkästään aamupuuroannoksensa. -Se keitetty kolmesta ja puolesta desistä hiutaleita = 2-3 ihmisen normaali puurosatsi. https://yle.fi/urheilu/3-11114632

Ärsyttää, kun siitä että syödään liikaa ja ollaan liikkumatta yritetään tehdä normaalia.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Jos mietit asiaa tarkemmin, muistanet että itse asiassa se veri seisahtaa sinne Theresen vaikutuksesta. Hydrauliikka toimii nestepaineilla.
Jotain verenkiertoa on kyllä pakko olla, koska jos hydrauliaisassa on "työtehtävissä" paine päällä, mielellään vaikka tunnin pötköön, niin sehän muuttuisi siniseksi :sneaky:
 
Hiihtelyt hiihdetty. Uhmaan kohtaloani ja laitan Theresen kuvan.




Naisessa ei oo plätskiä. Ehkä mun makuun liian kuiva.
Rahaa hänellä sen sijaan on vaikka muille jakaa!
 
  • Vau!
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä