Miesten ketju (sallittu myös Naisille)

vierailijaxy
Mä olen tehnyt. Isältä ei ole eikä veljeltäkään. Eli taitaa viedä aikaa ennenkuin selviää.
Isältä olisi tärkeämpi. Näkee mitkä osumat tulee sitä kautta, toisaalta veljestä voit sitten selvittää ketkä taas äitinne kautta.

Isälinjan tarkka Y-DNA on valitettavan kallis, eikä auta jos kukaan tuntematon sukulainen ei ole tehnyt sitä.

Nyt taitaa olla Bfriday tarjouksia, autosomaalitesti/serkkutesti hyvin edullinen, ehkä 49€ vaan muistelen
 
r0s
Isältä olisi tärkeämpi. Näkee mitkä osumat tulee sitä kautta, toisaalta veljestä voit sitten selvittää ketkä taas äitinne kautta.

Isälinjan tarkka Y-DNA on valitettavan kallis, eikä auta jos kukaan tuntematon sukulainen ei ole tehnyt sitä.

Nyt taitaa olla Bfriday tarjouksia, autosomaalitesti/serkkutesti hyvin edullinen, ehkä 49€ vaan muistelen

Jees, mutta jos isä ja veli eivät halua testiin ni ei ole mahdollisuutta testata.

Näillä mennään siis.
 
vierailijaxy
Jees, mutta jos isä ja veli eivät halua testiin ni ei ole mahdollisuutta testata.

Näillä mennään siis.
Paha rasti :(

Ihmisillä on tietämättömyyteen perustuvia ennakkoluuloja.

Hallinnoin kolmea sukulaisen kittiä omieni lisäksi, olen luvan kanssa lataillut niitä Gedmatchiin, Yfulliin, MTA:han. Lisäksi voi ladata ristiin joidenkin labrojen välillä, niin tulee uusia osumia ilmaiseksi.

Seuraan myös foorumeita, joissa on johtavia suomalaisia asiantuntijoita/tutkijoita kommentoimassa, ja auttamassa. Siis koskaan ei kukaan ole kirjoitellut, että olisi ollut jotain epäilyttävää tms
 

Yhteistyössä