Miesten ketju (sallittu myös Naisille)

Miesten ketjussa voi varmaankin ihmetellä naisten kummallisuuksia. Yksi niistä on se, että kovin usein he kertovat kuinka oli lirahtaa housuun tai että niin todellakin tapahtui. Todellinen ero löytynee fysiikan puolelta, mutta tuo "oli tulla pissat housuun" on selvästi jonkinlainen osa naisten keskustelukulttuuria. Aika usein ovat naispuoliset työtoveritkin käyttäneet.


Koska ketju on Rättiksen aloittama, lisätään tähän se, että joitakin miehiä tuo lirahtaminen säväyttää ilmeisen tehokkaasti. Sen verran paljon kuva- ja videomateriaalia tuosta löytyy. Toisenlainen kostumisilmaisu "olen ihan märkä" on jokaisen miehen hartaasti toivoma toteamus illanviettoseuralta.
 
Viimeksi muokattu:
Rättiksen puolesta ilmoitan, että hän on tietenkin varautunut sääntöjä rikkoneiden miehien rankaisemiseen.

Ensin rikkurit kerätään odottamaan rangaistustaan


ja pian tuomiopäivä koittaa, rangaistuksen antavat pätevöityneet palstamammat, joille mies ei saa vastata.
M.E.K. ja Lispetti kuulustelevat Kalamiestä yrittäen saada tämän sortumaan Echo-dominan antamaan lisärangaistukseen....
 
Viimeksi muokattu:
Sääntörikkomuksiin tullaan puuttumaan mikäli niitä ilmenee useasti saman henkilön kohdalla :)


Rättiksen puolesta ilmoitan, että hän on tietenkin varautunut sääntöjä rikkoneiden miehien rankaisemiseen.

Ensin rikkurit kerätään odottamaan rangaistustaan


ja pian tuomiopäivä koittaa, rangaistuksen antavat pätevöityneet palstamammat, joille mies ei saa vastata.
M.E.K. ja Lispetti kuulustelevat Kalamiestä yrittäen saada tämän sortumaan Echo-dominan antamaan lisärangaistukseen....
 
Rättiksen puolesta ilmoitan, että hän on tietenkin varautunut sääntöjä rikkoneiden miehien rankaisemiseen.

Ensin rikkurit kerätään odottamaan rangaistustaan


ja pian tuomiopäivä koittaa, rangaistuksen antavat pätevöityneet palstamammat, joille mies ei saa vastata.
M.E.K. ja Lispetti kuulustelevat Kalamiestä yrittäen saada tämän sortumaan Echo-dominan antamaan lisärangaistukseen....
Sääntörikkomuksiin tullaan puuttumaan mikäli niitä ilmenee useasti saman henkilön kohdalla
Mä meen mielummin tonne häkkiin, delegoin mun homman Roosalle, hän osaa ton homman varmasti paremmin.(y):p

:ROFLMAO:
 
r0s
Mä meen mielummin tonne häkkiin, delegoin mun homman Roosalle, hän osaa ton homman varmasti paremmin.

Kaupassa oli tositosi potran kokoisia kotimaisia inkiväärejä. Niistä voisi veistellä vaiks minkä mallisen tapin. Ni ja mun tällipaju (alias sähkökärpäslätkä) meni rikki, varsi katkesi. Siitä vasta viritelmän voisikin väsätä. :p
 

Yhteistyössä