Miesten ketju (sallittu myös Naisille)

En osaa sanoa, josko olet rasisti tai et, mutta on Sinulla melkein yhtäpaljon rasistisia kommenttia kuin mullakin
Hyvin sanottu. Ehkä jokin on rasistista mielestäni, mutta sanojan mielestä realistista.
Yleensä ottaen mielestäni palstalla on runsaasti rasistia. Luulen kuitenkin, ettei ne viestit ole rasistisiksi tarkoitettu
Mitä ihmettä - etkö olekaan mies, vai ovatko ketjun säännöt muuttuneet?

Edit. Pahoittelen pikaista vanhanaikaista reaktiota. Ehkä kotiyhteisösi onkin jotakin siltä väliltä :unsure:
Olethan aina painottanut Kanadan suvaitsevaisuutta.
 
Viimeksi muokattu:
Hmm, eräät palstamaamat paljastavat ketjussa todellisen nahkansa - miesten houkuttelun turmioon viattoman kuuloisilla puheilla. Kun edellinen uhri on imetty kuiviin, alkaa uuden houkuttelu.

No höpölöpö. Elä ole niin tosikko:sneaky:
Minä olisin käynyt tuon keskustelun Algoman kanssa mieluummin jossain muussa ketjussa, oli pakko kommentoida hänelle kun aihe oli mikä oli ja olen iloinen että hän vastasi. Piti jatkaakkin hänelle mutta se jäi IRL jalkoihin. Sitten te mokomat annoitte hälle noottia.

Mun mies ei ole muuten ikinä valittanut "turmioon" houkuttelusta, houkuttelen kuitenkin hänet harva se päivä ja "imen kuiviin":X3:
Muita miehiä ei ole kyllä tarttenut imeä, oma on riittänyt:giggle:
 

Yhteistyössä