Miesten ketju (sallittu myös Naisille)

Erittäin hyvää huomenta vaan kaikille :)

Olin jo tekemässä äänestystä tälle aamulle, mutta onneksi hoksasin , että eihän tässä ole mitään järkeä. Pidän äänestyksen teosta taukoa ainakin tämän viikon. Maanantaina tarkistan fiiliksen ja suunnittelen tulevaisuuden sen mukaan.

Pipo päähän nyt ja puolentoista tunnin juoksulle, heippa ja hyvää viikonlopun alkua myös :)
 
Tasa-arvo etenee Japanissa. Myös naiset harrastavat nykyisin sumopainia, joskin ammattilaissarja vielä puuttuu. Tästä varmaan saataisiin monelle palstamammalle se omimmalta tuntuva laji - saisi syödä paljon ja tarrata muita naisia nivusista....
Muutama metri narua nenään, teipannut ylimääräiset takapuolelle, talkkia kilo naamaan ja THADAA -
tuohan on ihan sama tyttö kun tuossa aiemmassa kuvassa!(y)
 
r0s
Lenkki suoritettu, ilma oli miellyttävä hengittää sekä syksyn värit olivat kauniit, tuli hyvä mieli

Nyt reippaasti ikkunoiden pesuun, niin tyttöystävällekin tulee hyvä mieli

Mäkin pukeuduin aamulla treenitrikoisiin! Lenkille en kyllä viitsinyt vaan hyödynsin vapaapäivän aamun joogaamalla.

Mut sulle otin treenitrikoopeppukuvan. En kyl pyllistellyt, ihan kuva vaan.

(ja joo, ettei harmaan tarvitse vaivautua kirjoittamaan ni voin ihan ite sanoa että toi eukko keksii tavan ku tavan jotta saa ahterinsa esille)

 
r0s
Nyt tainnutukset hoidettu ja voin siirtyä keskusteluun. Sattumalta jatkan erilaisten aasialaisnaisten esittelyä, tällä kertaa taiwanilainen malli, jolla on aasialaiseksi erityisen pitkät raajat. Pituutta hänellä on 173 cm, mistä jalkojen osuus 110 cm.
Mistäköhän kohtaa kintut kuuluu mitata?

Mulla on sisäreiden kohdalta reilu 90 ja jos ulkosyrjältä aloitetaan lonkkaluusta ni sit tulee 110 mut mä olen vain 170 senttinen.
 
Mäkin pukeuduin aamulla treenitrikoisiin! Lenkille en kyllä viitsinyt vaan hyödynsin vapaapäivän aamun joogaamalla.

Mut sulle otin treenitrikoopeppukuvan. En kyl pyllistellyt, ihan kuva vaan.

(ja joo, ettei harmaan tarvitse vaivautua kirjoittamaan ni voin ihan ite sanoa että toi eukko keksii tavan ku tavan jotta saa ahterinsa esille)
No nii, kohta alkaa armoton tattien hakkaus ympäri Suomea, jahka miehet eksyvät tähän ketjuun*kuuntelee joko läähätys on alkanut*
Mahtaa niitä harmittaa, kun eivät voi mitenkään kommentoida noin kaunista peppandeerusta, mutta mepä voidaan:giggle::giggle:
 
Mäkin pukeuduin aamulla treenitrikoisiin! Lenkille en kyllä viitsinyt vaan hyödynsin vapaapäivän aamun joogaamalla.

Mut sulle otin treenitrikoopeppukuvan. En kyl pyllistellyt, ihan kuva vaan.

(ja joo, ettei harmaan tarvitse vaivautua kirjoittamaan ni voin ihan ite sanoa että toi eukko keksii tavan ku tavan jotta saa ahterinsa esille)
Mä otan kuvan ilman housuja. :X3:
(En laita kuvaa tänne.)
 

Yhteistyössä