Miesten ketju (sallittu myös Naisille)

Jos sama meno jatkuu, niin meidän on noustava barrikadeille, eiköstä vain?

Meistä puhuessa tarkoitan sinua ja minua, sä oot yövuoro ja mie aamu :)

Kuka on ryhtynyt poistattamaan kuvia ketjuista (mm. tästä) oikein urakalla? Asianomainen ilmoittautunee vastaamalla tähän vietiin, kunnioitan rehellisyyttä vaikka en viktoriaanisia asenteita arvostakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Kuka on ryhtynyt poistattamaan kuvia ketjuista (mm. tästä) oikein urakalla? Asianomainen ilmoittautunee vastaamalla tähän vietiin, kunnioitan rehellisyyttä vaikka en viktoriaanisia asenteita arvostakaan.
Ei kai niitä voi varsinaisesti poistattaa? Tai no jos joku kokee niiden loukkaavan ja esineellistävän naisia tai muuta erittäin vakavaa diipadaapaa niin ehkä mode ei ole uskaltanut olla poistamatta niitä :unsure:
 
Jos sama meno jatkuu, niin meidän on noustava barrikadeille, eiköstä vain?

Meistä puhuessa tarkoitan sinua ja minua, sä oot yövuoro ja mie aamu
Yövuorolaisen on kai sitten vain tyydyttävä urheilun seuraamiseen, kisojahan on menossa ja tulossa.

Ensimmäiseksi lajiksi valitsen naisten mäkihypyn, koska Saksan Juliane Seyfarth (kaksinkertainen maailmanmestari) osoittaa kisojen alla reipasta urheiluhenkeä.

Julianen seurassa ponnistus taatusti onnistuu (linkki jotta tuo mode ei heti häiriköisi)
 
Viimeksi muokattu:
Minä olisin ehkä Hänen seurassaan liian jäykkä ponnistaakseni :giggle:

Yövuorolaisen on kai sitten vain tyydyttävä urheilun seuraamiseen, kisojahan on menossa ja tulossa.

Ensimmäiseksi lajiksi valitsen naisten mäkihypyn, koska Saksan Juliane Seyfarth (kaksinkertainen maailmanmestari) osoittaa kisojen alla reipasta urheiluhenkeä.

Julianen seurassa ponnistus taatusti onnistuu (linkki jotta tuo mode ei heti häiriköisi)
 
Kyllä nämä meni ihan omaan käyttöön ja hyviä olivat :p

Lupaan Sinulle, että maaliskuussa en laita yhtään sellaisia ruokakuvia missä on sinappia ja/tai ketsuppia, lupaan myös laittaa ruokuvan tähän ketjuun ja lupaan myös olla suuttumatta, jos annat minulle rankkaa palautetta, enhän mie oikeasta edes osaa suuttua, kun olen lauhkea ku lammas, lampaat on kivoja, mää mää

Kasvissyöjän silmät on kyllä hieman pelottavat tai no ei varsinaisesti pelottavat, mutta poikkeaa silleen totutusta ja Heidän kanssaan tulee harvemmin otettua katsekontaktia.

Hmmm, onko kaneilla ja jäniksillä minkälaiset silmät. Tätä pitää tutkia vielä.

Jännittää vähän jos kirjoitin jotain väärin ja saatan itseni naurun alaiseksi, tai no ei mulla oikeastaan jännitä ku se on lähinnä tietoinen valinta, anteeksi :)


Lemmikkivarikselle tai -naakalle tehty ystävänpäiväyllätys. Asetetaan tarjolle maahan sinne grillin roskiksen viereen?
 
Deleted member 149094
Kyllä nämä meni ihan omaan käyttöön ja hyviä olivat

Lupaan Sinulle, että maaliskuussa en laita yhtään sellaisia ruokakuvia missä on sinappia ja/tai ketsuppia, lupaan myös laittaa ruokuvan tähän ketjuun ja lupaan myös olla suuttumatta, jos annat minulle rankkaa palautetta, enhän mie oikeasta edes osaa suuttua, kun olen lauhkea ku lammas, lampaat on kivoja, mää mää

Kasvissyöjän silmät on kyllä hieman pelottavat tai no ei varsinaisesti pelottavat, mutta poikkeaa silleen totutusta ja Heidän kanssaan tulee harvemmin otettua katsekontaktia.

Hmmm, onko kaneilla ja jäniksillä minkälaiset silmät. Tätä pitää tutkia vielä.

Jännittää vähän jos kirjoitin jotain väärin ja saatan itseni naurun alaiseksi, tai no ei mulla oikeastaan jännitä ku se on lähinnä tietoinen valinta, anteeksi
Jänisten silmät on aika pelottavat. Ne on suuret ja pyöreät ja ne on kehittyneet näkeen heinää joka paikassa, joka paikassa, joka paikassa....
 

Yhteistyössä