Miesten ja naisten seksifantasiat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tutkimus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tutkimus

Vieras
Uusi Suomi kertoo jenkkihaaveista. Amerikkalainen Seductionlabs selvitti tutkijoiden avulla miesten ja naisten tavallisimpia seksifantasioita. Miehet haaveilevat tutkimuksen mukaan useimmin vallasta, kun taas naisia kiinnostavat kielletyt ja moraalisesti arveluttavat teot.

Miesten tavallisimmat seksifantasiat:

1. Kolmen kimppa. Mies haaveilee kolmannesta ihmisestä seksiaktissa. Kolmas pyörä saisi olla mielellään nainen.
2. Eri paikka. Seksiä konttorissa, vessassa tai rannalla.
3. Roolileikit. Miehet pitävät siitä, että nainen pukeutuu esimerkiksi sisäköksi.
4. Tuntemattoman kanssa. Miehet unelmoivat seksistä tuntemattoman naisen kanssa.
5. Kielletty hedelmä. Esimerkiksi seksiä pomon vaimon kanssa samaan aikaan, kun puhuu pomon kanssa puhelimessa.
6. Kumppani rakastelee toisen miehen kanssa. Ja sen katselu.
7. Seksiorgiat.
8. Nuorempi ja hyvin kaunis nainen.
9. Haaremi. Mies unelmoi monista kauniista naisista, jotka häntä palvelevat.
10. Valta ja alistaminen.

Naisten tavallisimmat seksifantasiat:

1. Seksiä tuntemattoman kanssa.
2. Puhelintyttö. Naisten kakkosfantasia on rahan tienaaminen seksipalveluksilla.
3. Lesboseksi.
4. Miespuolinen seksiorja. Naiset haaveilevat seksiorjasta, joka voisi toimia samalla myös remonttireiskana.
5. Nuorempi mies.
6. Kimppaseksiä kahden tai useamman miehen kanssa.
7. Seksiä julkisella paikalla. Esimerkiksi rannalla tai metsässä rakasteleminen tuo vaaran tunnetta.
8. Tulla pakotetuksi seksiin. Moni nainen fantasioi tästä, vaikkei haluaisikaan sen tapahtuvan tosielämässä.
9. Ekshibitionismi. Moni nainen fantasioi esimerkiksi strippaamisesta.
10. Tirkistely. Fantasia, jossa katselee muiden rakastelemista, on melkein yhtä yleinen kuin ekshibitionismifantasia.

Heh! Miesten kolmonen + naisten nelonen = parisuhde / avioliitto

[keskustelu siirretty]

Minä naisena en haaveile maksullisesta seksistä, eli että olisin huora enkä myöskään raiskatuksi tulemisesta, enkä strippaamisesta myöskään, vaikka muuten mielelläni itseäni miehelleni näyttelenkin. Muut kyllä kuuluvat fantioideni kirjavaan kaartiin.

Alkuperäinen kirjoittaja tutkimus:
8. Tulla pakotetuksi seksiin. Moni nainen fantasioi tästä, vaikkei haluaisikaan sen tapahtuvan tosielämässä.
Koska tämä(kin) fantasia kolahtaa minuun, olen joutunut miettimään tämän fantasian - hyvin, hyvin hiljaksiin mielessäni ja hyvin varovasti mieheni kanssa keskustellen - ja raiskatuksi tulemisen yhteyttä.

Kukaan nainen ei halua tulla raiskatuksi. Se on ihan selvää. Mutta saattaako sitä johkaantua tilanteisiin, joissa tulee raiskatuksi, kun päälllimäisenä fantasiani juuri sillä hetkellä on tämä tuleminen seksiin pakotetuksi? Saattaako sitä käyttäytyä provosoivasti ja johdatella tilannetta hivuttaen siihen, että se ryöstäytyykin käsistä?

Tiedän, että liikun erittäin vaarallisilla alueilla, mutta silti. Tajuaako mies aina raiskaavansa? Edes.

Kuten muistelisin monesti kuulleeni/lukeneeni, että miehet luulevat että nainen halusi tulla väkisin otetuksi, vaikka ei halunnutkaan. Eli mies erehtyi ja ehkä luuli ihan oikeasti, että nainen halusi sitä.

Minun mielestäni miehet ihan oikeasti ovat peniskeskeisiä, ja luulevat että me naiset halkeamme onnesta saadessamme kokea heidän panemistaan ja heidän patukkansa on jotain taivaallisen ihanaa heidän mielestään, suoraan sanoen palvottava kapine. Ei silti, hyvin pantu nainen on aina yleensä onnellinen ja hyväntuulinen nainen, jota ei turhaan pipo kiristä. Itse ainakin huomaan, että jos olen ollut viikon ilman niin rupee kummasti olemaan takakireä olo. Ja kummasti helpottaa kun saa patukkaa.

Ehkä nainen, joka haaveilee raiskatuksi tulemisesta antaa jonkinlaisia signaaleja, mutta toisaalta jos antaa signaaleja, niin onko se lupa tehdä se, eli pakottaa toinen seksiin. Minun mielestäni ei. Koska kenelläkään ei ole lupa koskea toisen intiimeihin alueisiin ilman asianomaisen lupaa. Mielestäni raiskausta ei lievennä mikään asia. Kyllä sitä täytyy sen verran itsekontrollia löytyä kaikilta yhteiskuntakelpoisilta ihmisiltä.

Se on eri asia mitä sitten jokainen leikkii oman kumppaninsa kanssa. Kyllä minäkin tykkään siitä, että mieheni ottaa minut ja minä saan olla se heikko ja hän määrää minua sängyssä. Jonkinlaista lievää alistamisen tunnetta ilman kipua. Olen itse hyvin vahva luonteinen nainen ja oikeassa elämässä minua ei todella alista kukaan, joten ehkä siksi joskus on mukava kokea sängyssä ja antaa miehen kokea, että hänellä on voima ja valta;)

1 Tyydytän itseäni ja joku (hän) yllättää, pyytää jatkamaan ja katsoo.Kehuu kuinka olen mahtavan ihana katseltava siinä asenenossa, polvet koukussa, suora näköyhteys.
Katsoo aikansa, avaa housunsa ja purkautuu vulvalleni.
2 jatkoa, jos tuossa vaiheessa en laukea, kuvittelen miehen näykkivän, imevän klittaa ja viimeistään silloin minä putoan?
3 Tuolla kirjoitettiin piiskauksesta. rankaisen itseäni runtelemalla häpyä niin että pari päivää muistan miten nautin. Saatan laittaa klpilsiä huppuun ja muualle, oih miten se tekee kipeää.

Eikös osa nautintoa ole kipu, tai päinvastoin.

Allekirjoitan naisten fantasioista kohdat 1, 3, 6, 7 ja 10. Myös miesten fantasioista löytyy monta jotka sopis minullekkin, eli kohdat 1, 2, 4, 5, 8 ja ehkä 9 :)

Yhteistyössä