itse leikaten
Laittaisitteko malleja lyhyistä miesten hiusmalleista. Sivulta ja takaa lyhyet. Myös leikkuuohjeet tai linkit ohjeisiin kelpaisivat.
20-25 on ihan normaalitaksa suurimmissa kaupungeissa. Ihan normipartureissa. Miesten lyhyet hiukset leikkaa 10-15 minuutissa parturissa."Kun arvonlisäverokin alentui niin eipä tippunut hinnat." ?
Hmm.. Kampaajien arvonlisävero on kylläkin noussut jo kahteen kertaan tuon jälkeen. Ensin 23 prosenttiin ja sitten tähän nykyiseen 24 prosenttiin.
Kannattaisi ehkä miettiä, että ei se kampaajienkaan liiketoiminta rahoitu itsestään. On maksettava liiketilan vuokrat, sähköt, vedet, tuotteet ym juurikin niillä hiustenleikkuilla. Siihen vielä päälle superkorkea alv. Itse en ole kuullut että 10-15min leikkaus maksaisi missään 25, mutta jos näin on, niin tällä kyseisellä kampaajalla on varmasti syynsä veloittaa työstään korkeammasti.
Hyvä kuitenkin että olet ammattilaisen tasolla noissa hiusjutuissa.
Suurin osa kampaajista ei kuitenkaan tee noita töitä drive-in:inä, ja jos otat huomioon että paikka täytyy siivota, hiukset lakaista ja työvälineet putsata ennen seuraavaa asiakasta. niin kyllä siinä vaan se 20min menee per asiakas. Huomaa kyllä ettei asiakkaat käsitä ollenkaan mitä kaikkea meidän työhön oikein kuuluukaan...Alkuperäinen kirjoittaja kokeiltu ja nähty;29075412:Ei varata drive-in partureissa, joita alkaa olla lähes jokaisessa marketkompleksissa. Aikaa menee miesten hiusten leikkaamiseen tyypillisesti 5-15 minuuttia ja hinnat 20-25 . Asiakkaita aina jonossa.
Jos leikkaat miesten hiuksia niin asikkaita on melkoinen määrä päivässä a´15-20 min. Siitä tulee pitkäpenni, joista hyvin maksaa arvonlisäverot, kiinteistökulut ja kuolettaa välineet. Hiemankin osaava parturi ajaa hienolla autolla ja elää kalliimman puoleisessa omakotitalossa. Suuri osa tekee vielä puolet tilistä pimeänä ilman kuittia tai kaksoislaskutuksella.Niinpä, eivät ymmärrä, saati arvosta. Ihan hyvä vaan,että ostavatkin kotiparturit ja hoitavat itse hiuksensa, itse koin tuollaiset asiakkaat vain rasitteena. Johan idioottikin osaa laskea että esim. 20:n hiusten leikkuusta menee ensin 24% arvonlisäveroa, ja sen päälle normi tuloverot niin miltei puolet hinnasta menee veroina suoraan valtiolle....ja siihen ne työeläkemaksut,vuokrat,vedet,sähköt,vakuutukset,mainonta,sisustus&somistus,puhelin,työvaatteet, välineet.... Vinkkimä voin sanoa että ammattilaisen parturivälineet EI irtoa 25:lla. Pelkät sakset on satoja euroja. Että ketä tässä ryöstetään?? Veikkaan että tältä alalta käteen jäävällä palkalla nämä suunsoittajat eivät vaivsutuisi edes pieraisemaan. Täällä pienemmillä paikkakunnilla palkka jää reiluun tonniin...
Ei ihme ettei sulla riitä asiakkaita kun oot tollanen sitruunapillu. Sunkaltaisten yrmyjen takia kaikki kampaajat leimataan tympeiksi vaikka onneksi sä olet vain poikkeus!!!Niinpä, eivät ymmärrä, saati arvosta. Ihan hyvä vaan,että ostavatkin kotiparturit ja hoitavat itse hiuksensa, itse koin tuollaiset asiakkaat vain rasitteena. Johan idioottikin osaa laskea että esim. 20:n hiusten leikkuusta menee ensin 24% arvonlisäveroa, ja sen päälle normi tuloverot niin miltei puolet hinnasta menee veroina suoraan valtiolle....ja siihen ne työeläkemaksut,vuokrat,vedet,sähköt,vakuutukset,mainonta,sisustus&somistus,puhelin,työvaatteet, välineet.... Vinkkimä voin sanoa että ammattilaisen parturivälineet EI irtoa 25:lla. Pelkät sakset on satoja euroja. Että ketä tässä ryöstetään?? Veikkaan että tältä alalta käteen jäävällä palkalla nämä suunsoittajat eivät vaivsutuisi edes pieraisemaan. Täällä pienemmillä paikkakunnilla palkka jää reiluun tonniin...