Miesten fantasiat

• Viestiketjun aloittaja Untavaitotta
  • Ensimmäinen viesti
Untavaitotta
Mun fantasiani on: Menen jonnekkin missä on ihmisiä, ja keksitään erilaista tehtävää, ja minä ehdotan että se joka häviää riisutaan alasti ja sidotaan käsistä kiinni, ja jokanen vuorollaan saa tehdä mitä vain tahtoo 10 minuuttia. Ja hyvin lihava nainen kysy saako naida myöskin, minä sanoin kaikkea saa tehdä, ei ole mitään rajoja. Ja sitten alkaa kilpailu ja minä idean isänä häviän tietysti. Minä yritän mennä puihin ja sanon että täytyy käydä kusella. Ei mihinkään sanoo se lihava nainen ja rupeevat purukalla riisumaan minua. Kohta olen alasti ja joku tuo käsi raudat ja laittaa ne mulle, Sen jälkeen tulee pullo johon yksi yrittää saada multa kusen, Ei tule kusta vaan rupeaa pojalla seisomaan, Sen jälkeen yksi ottaa pojan kädestä kiinni ja vie pihalle jossa ottaa vitsan ja antaa pojalle selkään kun valehti että pissattaa sitä. Sen jälkeen poika takasin sisälle jossa on se saatanan lihava nainen alasti koivet levällään, poika laitetaan sen akan jalkojen väliin ja poika rupeaa naimaan sitä kun ei ole muuta vaihto ehtoa sillä. Sen jälkeen jokanen tekee pojalle jotakin missä sen penis esittää pää osan. Kun on poika tyhjä on pesun vuoro. SIIS TÄMÄ ON MUN FANTASIANI. Tätä ei ole tapahtunut mulle ikinä.

Yhteistyössä