Miesten elämä on välillä ihan liian helppoa. :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JUST näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JUST näin

Vieras
:o:o:o

Joo, kateeksi käy! Ei voi muuta sanoa, voi kun munkin elämä ois noin helppoa.

Taas todistettu, että ei mies kymmenen vuoden aikanaan sittenkään ole ainakaan pysyvästi tätäkään oppinut...

Kertoi mulle just, että meille tulee huomenna yövieraita. :) Mikäs siinä, kiva kiva. Mutta pitäsköhän täällä jotain tehdäkin ennen sitä? Vai mitä ootte mieltä... :whistle: Kukaan ei ole ehtiny siivoomaan kahteen viikkoon eikä mitään tarjottavaakaan ole. Jep. Hauskaa.

Mulla ois tänään ollu päivä suunniteltu täyteen tekemistä, mutta vissiin sit jätän illalla salin väliin, jotta pääsen kämpän puunaamaan.. :headwall: Kaks kertaa voi arvata, lähteekö mieskään illalla lenkille vai huiskaseeko itsensä imurin varteen.

Ei voinu sit aikasemmin tuota muistaa kertoa... *mutinaa*

Mä sit vissiin lähdenkin tästä huiskimaan päivän hommia pois alta. Tulikin vähän kiireisempi päivä kuin luulin. Heips! :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
älä tee mitään, ellet halua olla joku kynnysmatto. vai kokkaako mies sinun ystävillesi?

Ei... mut no.. kyllä se mua muuten aina auttaa, jos pyydän. :) (se ei ole kovin hyvä kokki :whistle: )

Juup. Ei tässä muuta, pikkasen vaan ärsytti tuo, että muisti näin ajoissa kertoa. Mutta saa herra luvan muuttaa omiakin päiväsuunnitelmiaan ja auttaa valmisteluissa. Kyllä tämä tästä. ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Mutta eikös ole kiva kun saa siivottua, tuo vähän potkii persuksille siinä hommassa kun tulee vieraita :)

On se siinä mielessä. Mä vaan olin suunnitellu siivouspäivän vasta huomiselle, kun tänään ei ois välttämättä ehtinyt. Mutta joo. Tuleehan tuo tehtyä tänäänkin ja ehtiihän tuonne salille vielä... :whistle:

Juu, mutta ei auta. Mä lähden tästä nyt hommiin, jotta tämä homma etenee ja tulee ajoissa valmiiks.

Ja elkääs naiset peljätkö, kyllä minä tuolle ukolle annan tänään hommaa... ;) (uskoisin, että tämän jälkeen taas muistaa hetken aikaa ilmotella asioista ajoissa... :whistle: )

Nähdään taas. Hauskaa päivän jatkoa! :wave:

Yhteistyössä