Miestä sanoi, että häntä "ällöttää kun pussaan koiraa" !?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ellaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ellaah

Jäsen
31.01.2014
304
0
16
Helsinki
Eikä nyt ole kysymys mistään rekun kanssa väännetyistä kielareista tai muistakaan sellaisista. Ihan normaali pikku pusu joko päälaelle tai kuonon varteen.

Eikö tuo pikku pusuttelu ole ihan normaalia? Miehen mielestä koira on saastainen ja pesee aina kätensäkin kun on leikkinyt sen kanssa.

Meillä vähän sama, vaikken mäkään mitään kielareita noiden rekkujen kanssa vetele vaan ihan kuivia pikku karvapusuja vaan. Ja sentään väitetään, että ihmisen suussa on enemmän bakteereja kuin koiran suussa. (Koiran kuuluis olla se, jota ällöttää...)

Mä pussailen ja halailen koiria, mutta pesen kyllä kädet aina koiriin koskemisen jälkeen. En tykkää siitä niiden ihosta irtoavasta rasvasta, ei muuten. :) Mies on ihan samanlaienen ja halii koiria välillä oikein antaumuksellisesti.

Mä ymmärrän kyllä tollasen pussailun mistä kerroit ja se on ihan normaalia. Koiran suulle pussailu on eri asia ja mua iljettää jos koira tulee nuoleen naamaa.

Ja sentään väitetään, että ihmisen suussa on enemmän bakteereja kuin koiran suussa. (Koiran kuuluis olla se, jota ällöttää...)

Näin minäkin olen kuullut. Ja tuntuu jotenkin hassulta, että siitä hirmuisesti mitään bakteereja tulisi, jos turkkiin pusun antaa. Itse kuonon pää tietenkin on ihan eri asia, enkä sitä nyt menisikään pusuttelemaan :D

Ja käsien pesun kyllä ymmärrän, varsinkin kun lyhytkarvaisilla on se hilse niin pinnalla. Tuollaisella pitkäkarvaisella colliella taas on melko puhtaanoloinen turkki jo luonnostaan. Eikä rotuna muutenkaan ensimmäisenä kurapaskassa pyörimässä

Kyllä minä ainakin pusuttelen koiran kanssa ja joskus koira nuolee naamaa ja pusuttelee suulle.
MItäs sitten? Niin olen aina tehnyt siitä huolimatta että koira nuolee perperinsä.
ja miehellesi terveiset. Ihan lemmikkinä sisällä tai ulkona asuva koira on siisti, tauditon ja tuskimpa siitä syöpäläisiäkään löytyy.
Onkohan miehesi nyt vähän pöpökammoinen? :D

No joo, ilmeisesti tapansa kullakin. :) Se mistä olen erittäin tarkka, on taas ettei koirat saa nousta sohvalle eikä sängylle. Syynä kyllä tosin oma laiskuus imuroida hiekkaa ja koirankarvoja jatkuvasti niiltä pois :D

Meillä pusutellaan, niin ukkoa kuin koiraakin, koiraa ehkä jopa enemmän. :D

Tietty en koiraa mihinkään suun ympäristöön pussaa, tai nokkaan, mutta päähän kyllä. Koiran en anna nuolla edes käsiäni tai jalkoja. Eikä tulis mieleenkään pestä käsiäni koiran rapsuttelun jälkeen, ei ne mitenkään likaisilta tunnu, haise ja rehellisesti sanottuna en näe sitä tarpeelliseksi.

Miksi mitään eläintä pitäisi suukotella tai nuoleskella? Ei ne tajua sitä. Hyi helvetti, koirat syö vaikka mitä kärpänraatoja ojasta ja sitten annetaan nuolla naamaa "kun meidän pikku fifi-moppe ei takuulla ole saastainen"

Mua ällöttää pienesti, kun tuolla uroksella on tapana "hoitaa" muidenkin "tassuja" kuin omiaan, siis nuolee kädet ja käsivarret tosi huolella. Mutta siedän sen kun ajattelen että se on sellainen yyber-huomionosoitus laumanjäsenelle. Heti vaan pitää lähteä pesemään kädet kun on rituaali suoritettu. :D

Jaa.. Varta vaste ei juolahda mielee pussailla mutta kyl äske jokaine karvakamu kävi naamasta lipaseen aamutervehdykset :D
Ei noide näe kovin usein peräänsä lipovan kun ravitsemus kohdillaan. Vehkeitään urokset tarkistelee mutta harvemmin silloin kun ihmisen kans touhuu jotain. Voisin siis muiskauttaa huoletta pusut noille.. meillä koirat ovat myös perheenjäseniä.

Yhteistyössä