Miestä kovemmilla otteilla?!

  • Viestiketjun aloittaja Helinä
  • Ensimmäinen viesti
Helinä
Miehet! Kuinka kovakourainen ja rajuotteinen uskaltaa miehelle olla??? Mua kiehtois pallien kuritus mutta pitäis tietää paljonko uskaltaa... Lyömisen kestää mutta entäs potkut? Puristaminen kunnolla?
Naiset! Paljonko ja miten ootte tehneet?
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Olen mies ja tykkään kun palleista revitään ja voi niitä potkia ja lyödäkin varovasti, etenkin jos on kiihoittunut, niin se ei satu. Mutta puristaminen sattuu.
siis puristaminen sattuu mut potkiminen ja repiminen ei?
on sulla munat!
 
Mies_
Kukaan mies ei halua lyömistä tai potkimista kiveksilleen. Ei ihan varmasti oikeasti halua, se sattuu niin hirveän paljon eikä sillä ole mitään tekemistä seksin kanssa. Älä Helinä tee sitä, käsittele miestäsi nätisti, pidä hyvänä ja terveenä.
 
Mies
Ei se ihan niin mene. Me miehet olemme erilaisia ja minä oikeasti kyllä tykkään kovista otteista eikä se satu. Olen kyllä kuullut, että jotkut ovat sille tosi herkkiä ja pelkäävät jo etukäteen kovaa kosketusta, mutta minä nautin siitä eikä se satu. En nyt siis tarkoita mitään täysillä lyömista, mutta kohtuudella.
 
Mies_
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Ei se ihan niin mene. Me miehet olemme erilaisia ja minä oikeasti kyllä tykkään kovista otteista eikä se satu. Olen kyllä kuullut, että jotkut ovat sille tosi herkkiä ja pelkäävät jo etukäteen kovaa kosketusta, mutta minä nautin siitä eikä se satu. En nyt siis tarkoita mitään täysillä lyömista, mutta kohtuudella.
No tuossa ollaan samaa mieltä, joku harva voi pitää vähän rajummasta. Mutta se isoin osa on todella herkkiä tuon alueen kivuille eikä sellaista saa satuttaa. Kysyjä toteaa, että lyönnit sopii ja miettii potkuja. Siitä saa todellakin sen kuvan, että ensin lyödään täysillä ja sitten potkut päälle, kun lyöminen ei riitä.
Lyöminen "leikisti", ihan pikkuisen, saattaa jollekin sopia, mutta ei todellakaan kunnon lyömiset eikä potkut missään tapauksessa. Vaikka mies sitä pyytäisi, niin siinäkin tapauksessa saattaa herkät paikat vaurioitua ja tulla pahoja vahinkoja.
Täällä nimimerkin suojissa on myös helppo olla haluamassa ja uskottelemassa vähä-älyisille naisille, että miehen sukuelimiä saa hakata ja potkia.
 
Annastiina
Perinteinen palliläpsäys on hyvä.
Eli toisella kädellä kerätään pallit nippuun. Vedetään pusseista tyhjät pois, niin että pallit kiiltävät pinkeinä. Toisella kädellä lyödään avokämmenellä palleja niin että läsähtää. Ilmeestä näkee, milloin läsähtää liikaa. Punakaksi läpsityt pallit roiskivat sperman pitkälle kaarelle.
 
m36
Alkuperäinen kirjoittaja Annastiina:
Perinteinen palliläpsäys on hyvä.
Eli toisella kädellä kerätään pallit nippuun. Vedetään pusseista tyhjät pois, niin että pallit kiiltävät pinkeinä. Toisella kädellä lyödään avokämmenellä palleja niin että läsähtää. Ilmeestä näkee, milloin läsähtää liikaa. Punakaksi läpsityt pallit roiskivat sperman pitkälle kaarelle.
Taas yksi surkea pikkupissis. Ei kivekset roiski spermaa. Että se siitä.
 
en todellekaan ole nynnymies
Täällä nimimerkin suojissa on myös helppo olla haluamassa ja uskottelemassa vähä-älyisille naisille, että miehen sukuelimiä saa hakata ja potkia.
[/quote]

- sanoi järkevästi mies edellä, koittakaa naiset jo ymmärtää. Mies itse varoo kiveksiään automaattisesti joka tilanteessa juuri niiden äärettömän kipu- ja tuntoherkkyyden takia. On kohtuutonta, että naiset tulevat miehen lähelle ja alkavat juuri tuonne satuttamaan, herkimpään mahdolliseen kohtaan. Naiset näköjään luulevat, että kivekset on paikoillaan vain naisen kohteena. Kyllä selitys on se, että siittiöt muodostuakseen tarvitsevat alhaisemman lämmön kuin muussa kehossa on, siksi pussit ovat kehon ulkopuolella viileämmässä. Suuri tuntoherkkyys, se valtava kipu esim. iskusta, on taas siksi, että mies varoisi kiveksiään kolhuilta.
Kiveksiä on kohdeltava hellästi!
 
Linda25
mutta entäpäs naiset, mitäs mieltä te ootte? musta on aika kiihoittavaa antaa eka miehelle polvella munille ja katella kun se voihkii muniaan pidellen... sitten hyvitän sen kunnon orkulla päälle eikä oo kukaan tullt valittaan. että kyllä ne siitä tykkää.
 
Ike
Mua on muutaman kerran tyttö ystävä potkinu munille ihan hyvin vuoksi. muutaman kerran jopa korkokengillä. on se ihan kiihottavaa mutta yleensä en kestä kuin 1-3 potkua niin homma on ohi. Polvella potkaiseminen johtaa aina lopettamiseen.yleensä siinä vaiheessa just hän haluaisi potkia lisää mutta se tuska palleissa on niin valtava että ei pysty.
 
tuhmapoika
Alkuperäinen kirjoittaja Annastiina:
Perinteinen palliläpsäys on hyvä.
Eli toisella kädellä kerätään pallit nippuun. Vedetään pusseista tyhjät pois, niin että pallit kiiltävät pinkeinä. Toisella kädellä lyödään avokämmenellä palleja niin että läsähtää. Ilmeestä näkee, milloin läsähtää liikaa. Punakaksi läpsityt pallit roiskivat sperman pitkälle kaarelle.
Ei ole vaimo läpsinyt, mutta suht kovaa revitellyt palleista, kun olen takaapäin työnnellyt. pallit sopivasti nipussa, kun vetää niistä kalua sisään, tietysti välillä hellemminkin.
Joskus, kun imaisee pallit nopeasti suuhun, niin tuntuu häijyn kivalta:) uuuuhh
 
Make
Hei,

Muvaka kuulla että jotkut naiset on kiinnostunut pallien kurittamisesta. Se miten siihen kukainenkin mies reagoi vaihtelee varmaan paljon suuresti.

Mulla riittää kun vaimo uhkaa potkaista munille milloin mistäkin syystä niin alkaa yleensä seisomaan. Joskus jos ei tahdo ottaa eteen niin se auttaa joskus kun läpsäyttää kiveksille. Olen myös saanut monet orkut siten että kun on kiihottunut siihen äärirajoille, niin muutamalla läimäytyksellä tulee.

Tytöt vaan rohkeasti kokeilemaan, mutta aloittakaa varotvasti. Pallit voi olla pitkään kipeänä! Kännissä ei kannata tehdä, koska kipukynnys nousee ja antaa läimäytellä turhan lujaa.

Potkut ja polvihommat on kyllä liian kovia mulle. Annastiinan palliläpsäytys toimii ainakin mulla :)
 

Yhteistyössä