Miestä vastaan laihdutuskisa, turpaan tulee törkeesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Debbie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

"Debbie"

Vieras
Sovittiin uutena vuotena, että otetaan laihdutuskisa keskenään, että se kannustais molempia. Mies oli 189cm/115kg ja mä 155cm/75kg. Sovittiin, että 1.6. on virallinen mittauspäivä ja miehen tavoite on 90 kg ja mun 60 kg. Sitten kakkostavoitteet oli 100 kg ja 70 kg. Sovittiin sitten eri juttuja että jos molemmat saavuttaa ykkästavoitteen jne. jne. No mies painaa nyt alle 90 kg ja meikäläisen paino on... tadaa... 75 kg. Hävettää kyllä, mutta minkäs teet kun ei laihdu. No eipä oo tullut lisää, mutta onhan toi aika törkee verrattuna miehen superlaihdutukseen...

5kk eikä mitään tulosta? Ei voi kyllä tuossa nyt sanoa että se johtuu vain siitä, että miehet laihtuu helpommin.
500g/vko on vielä ihan suht helppo suoritus. Kyllähän naiselle niitä jumeja tulee, kerran kuussa, jos on tullakseen, mutta se on vain jumi, ei totaalipysähdys.

Oletko ottanut edes tosissasi? Vai onkohan sinulla jotain häikkää esim. kilpirauhasessa?

Olen 167cm ja painoin 62kg. Nyt on vajaa 10kg tippunut sillä että käyn 3 kertaa viikossa lenkillä, katson annoskokoa ja jätin sokeriset tuotteet pois. En tehnyt tätä edes laihtumisen takia vaan, muista syistä. Vaikea uskoa ettei tuolla tavalla isommassakin kunnossa oleva laihtuisi edes vähäisen, jos kerran yrittää. Koska itselle tuntui kun ikää tuli että vaikeampi saada kiloja pois, mutta niin vain tippuivat.

No oon mä yrittänyt, mutta sitten kun tulee niitä himoja niin tulee paljon takapakkia. Mie son laihtunut vaikka en oo sen huomannu mitään ees muuttavan. Tosi epäreiluu, en enää ikinä lähe tämmöseen laihiskisaan.

Mieti miksi tulee himoja. Syötkö silloin liian harvoin, liian vähän. Kyllä kun syö tarpeeksi ja oikein, himot pysyy poissa. Ja himo ei kestä kauan, lähde silloin liikkumaan, niin et ole kaapin ääressä.

[QUOTE="ap";26357020]No oon mä yrittänyt, mutta sitten kun tulee niitä himoja niin tulee paljon takapakkia. Mie son laihtunut vaikka en oo sen huomannu mitään ees muuttavan. Tosi epäreiluu, en enää ikinä lähe tämmöseen laihiskisaan.[/QUOTE]

Kyllähän sinäkin tässä ajassa olisit jo 5kg pudottanut ihan helposti. 10kg vähän edes vaivautumalla.

Mulla on lähteny alle viikossa 4 kiloa kun rajoitin hiilihydraatit 50g päivässä, muuten teen normaalisti liharuoat mutta lisukkeeksi salaatteja ja vihanneksia. myös makean himo on hävinnyt mikä on tosi hyvä juttu mulle! jos jotain herkkua tekee mieli syön pähkinöitä. kannattaa testata!

Yhteistyössä