Miestä odotellessa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä istun yksin ja puren hammasta..per....mieheltä kysyin,että himottaako.Tyly vastaus oli että ei ja sitten lähti nukkumaan.No en kai mä puutteessa oo..viime kerrasta on kuukausi..(huokaus)

Kun oikein miettii,niin olishan se ollut kiihottavaa...Naapuri vaikuttaa söpön ujolta,mut tiedä sitten millainen peto löytyy jos oltais vauhtiin päästy...Ajatus siitä kun olisin nojannut pesukoneeseen ja nuorimies olisi ottanut minut takaapäin...Huh huh

No mitäänhän ei tapahtunut,mut täytyy myöntää,että ajatus saa olon levottomaksi...Olisi ollut ihanaa,kun rintoja ja takapuolta kouritaan.Painetaan pesukonetta vasten ja riuhtaistaan housut alas...Olisin antanut perää oikein oikein mielelläni...Hmmm...

No mitäänhän ei tapahtunut,mut täytyy myöntää,että ajatus saa olon levottomaksi...Olisi ollut ihanaa,kun rintoja ja takapuolta kouritaan.Painetaan pesukonetta vasten ja riuhtaistaan housut alas...Olisin antanut perää oikein oikein mielelläni...Hmmm...

Mulla kuva mielessä et uhkea nainen laittaa pyykkiä ulos kuivaan... Liivejä, pikkuhousuja... Kesäinen hame ja paita jonka kauluksesta näkyy isot heilahtelevat tissit aina kun hän kumartuu pyykkikorille...