Miespuolinen työkaveri :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
Mihin asti kestän noita vihjailuja? TänäänKIN vihjaili kaikenlaisia sovinistisia juttuja, ja on hyperseksuaalinen (koko ajan SE mielessä ).
Pomo(mies) tietää nuo jutut, on itsekin kuullut niitä.

Kyllä minä kestän, olenhan itse hakeutunut miehiselle alalle, mutta oikeasti, mihin vedän rajan?
Tänään jouduin varoittamaan parikin kertaa, mutta aina ne jutut lipsuu häneltä överiksi.

Oikeasti se tyyppi ei tarkoita mitään pahaa ja on tosi reilu, mutta se huumori vaan on niiiiiin seksististä, että yök.

Alkuperäinen kirjoittaja EiEi:
Mä en kiinnittänyt ihmiseen enää huomiota. Ja lopuksi sanoin "haista vittu" :D.

Hmm, mitähän tuo mahtaisi tehdä meidän hyvälle työyhteisölle?

en halua olla bad bitch, joka pilaa hyvän työhengen ympäriltään. :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja EiEi:
Mä en kiinnittänyt ihmiseen enää huomiota. Ja lopuksi sanoin "haista vittu" :D.

Hmm, mitähän tuo mahtaisi tehdä meidän hyvälle työyhteisölle?

en halua olla bad bitch, joka pilaa hyvän työhengen ympäriltään. :/

Nyt otat itteäs niskasta kiinni, eiköhän se oo tuo äijä joka sen työhengen pilaa. Minä en ainakaan kuuntelisi yhtään tommosia juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja jjj:
Olisitko väärällä alalla jos hermo ei kestä niitä äijien juttuja? ;)

Kestän minä normaaleja äijien juttuja. Mutta tuo heppu vetää ne täysin uusiin sfääreihin. :D

Taidan leväyttää housuni alas sen nenän edessä, ja tuumaan, että 'no nussitaan nyt sitten' :D

Alkuperäinen kirjoittaja mat:
Alkuperäinen kirjoittaja miuku:
Onkohan tää sikailija kaiken lisäks varattu mies? :)

Monesti varatut on juuri pahimpia. :( Itseäni inhottaa ylipäätään jos joku varattu, mies tai nainen käyttäytyy flirttailevasti.

Joo, on meidän tiimissä ollut yks varattu mies.
Tämä yritti pitkään päästä uimaan minun helmojen alle. Käyttäytyi minua miellyttävästi ja muutti ulkonäköäänkin minun silmiä miellyttäväksi. Se mies muuttui aika tavalla, kun huomasi, ettei todellakaan saa minua (alkoi aika ilkeäksi minua kohtaan).
Onneksi vaihtoi työpaikkaa sen jälkeen, tajusi kai itsekin olleensa naurettava.

Mulla oli ulkomailla työskennellessä sellainen esimies, joka aina yritti nuoria tyttöjä. Jotenkin tosi imelää ja vihjailevaa huumoria, ja sellaista 'viatonta' kaulailua ja halimista. Ällöttävää. Olin sitten tosi kylmä sitä kohtaan, ja sain kuulla miten kohtelen häntä huonosti. Vihjailu loppui, kyllästyi kai kun en lämmennyt, mutta sitten alkoi 'simputus'. Vaihdoin lopuksi osastoa. Samanlaista sain kuulla monilta muiltakin hänen alaisenaan työskenteleviltä. Lieroja riittää.

Menetkö mitenkään mukaan noihin juttuihin, nauratko 'kohteliaisuudesta', tms? Sanotko oikeasti tiukasti, vai silleen puolileikillään? Jos oikeasti alat antaa kylmää olkapäätä ja hiljaista kohtelua, luulisi ymmärtävän. Jos alkaa heittää V-mäinen akka -juttua, mene taas esimiehen puheille.

Mulla on semmoinen tuntuma, että niille kuittaillaan tuolla tyylillä jotka jollain tapaa on antaneet siihen luvan, olipa se sitten sillä ettei siihen puutu ajoissa tai on vaikka itse ollut juonessa mukana kun on aloittanut ko. työpaikassa. Erityisesti miesvaltaisella allalla saattaa helposti mennä mukaan tuohon huumoriin ainakin aluksi jos ei pidä varaansa.

Minä opin tuosta aikaisemmasta kokomuksesta sen, että käyttäydyn erittäin asiallisesti kaikkia työtovereita kohtaan, normaalivitsailut toki muttei mitään roisimpaa juttua. Ei ole enää ollut ongelmia tuon ekatapauksen jälkeen, ja työpaikkoja ollut monta.

Yhteistyössä