V
vieras
Vieras
Meillä yhteiset rahat,yhteinen koti ja yhteinen lapsi..laskutki on yhteiset.
Nyt tulee se mutta,mikä siinä on että kun mies maksaa laskut,jää ne joko maksamatta tai maksaa ne sitten puoliksi!Auton lyhennys on jäänyt ka kahdelta kuulta maksmatta,nyt tuli karhukirje että tonni pitäs olla rahaa vikaan päivään mennessä..
ja kas kummaa,kaikki nämä laskut joista karhuillaan ovat MINUN laskujani.
Lisäksi huomasin että joku on käyttänyt mun master cardia kaiken maailman pizzataxeihin ja ab:lle joissa en todellakaan ole itse käynyt..eli mies on sitä käyttänyt.
Samoin lainatililtä on nostettu rahaa..
Tilailee mun nimissä tvinssiltä jne kaikkea kun ei omille nimilleen saa.
kaikkea itäs omistaa ja saada,kakessa pitää päästä näyttämään että rahaa on..
mies ei ota kuueviin korviinsa kun näistä sanon,vähättelee vain ja sanoo etä maksetaan seuraavasta palkasta.
Ja ainoa tapa päästä tästä on erota,mutta milläs mä maksan yksinäni sitten tämän kaiken?
Nyt tienataan käteen n. 3000e kuussa eli molemmilla 1500e tulot
Nyt tulee se mutta,mikä siinä on että kun mies maksaa laskut,jää ne joko maksamatta tai maksaa ne sitten puoliksi!Auton lyhennys on jäänyt ka kahdelta kuulta maksmatta,nyt tuli karhukirje että tonni pitäs olla rahaa vikaan päivään mennessä..
ja kas kummaa,kaikki nämä laskut joista karhuillaan ovat MINUN laskujani.
Lisäksi huomasin että joku on käyttänyt mun master cardia kaiken maailman pizzataxeihin ja ab:lle joissa en todellakaan ole itse käynyt..eli mies on sitä käyttänyt.
Samoin lainatililtä on nostettu rahaa..
Tilailee mun nimissä tvinssiltä jne kaikkea kun ei omille nimilleen saa.
kaikkea itäs omistaa ja saada,kakessa pitää päästä näyttämään että rahaa on..
mies ei ota kuueviin korviinsa kun näistä sanon,vähättelee vain ja sanoo etä maksetaan seuraavasta palkasta.
Ja ainoa tapa päästä tästä on erota,mutta milläs mä maksan yksinäni sitten tämän kaiken?
Nyt tienataan käteen n. 3000e kuussa eli molemmilla 1500e tulot