Miesflunssa. Ja nyt tällä äidillä menee hermot.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miesflunssa ei ole mikään urbaani legenda, se on nyt tullut todistetuksi. Mieheni on ollut flunssassa nyt kolme päivää ja käyttäytyy niin kuin tekisi suurinpiirtein kuolemaa. Kuumetta ei ole, mutta pärskii ja niistää, eli perusflunssa. Paitsi että hän ei kykene tekemään yhtikäs mitään, mikä on mielestäni naurettavaa. Ei siinä mitään, pitää sitä ensin parantua mutta hän on sitä mieltä, ettei voi edes jääkaapille kävellä vaan hänelle pitää tuoda olkkariin ruokaa, paasata ja paijata. Pyysin, että kun hän jäi kotiin voisiko hän laittaa pyykit pyörimään. Oli kuulema liikaa vaadittu, sillä oli niin kipeä olo ettei voinut eväänsä liikauttaa. On se jännä, että pleikkaria sitä kuitenkin on pystynyt koko päivän pelaamaan ja pihallekin on marssittu tupakalle..... Jos mulla olisi flunssa, joutuisin tekemään kaiken aivan kuten normaalisitikin! Hakisin lapset tarhasta, tekisin ruokaa, siivoisin, pyykkäisin..
Arrrggggghhhhhhh.

Onneksi oma mies ei ole tuollainen. Ennemmin pitää pakottaa sairaslomalle kun meinaa väkisin vain mennä töihin. Jos mies on vuoteenomana, niin sitten hän on oikeasti todella kipeä. Migreeni on sellainen joka vie miehen sänkyyn moneksi tunniksi.

Eikä mun tarvitse miehelle ruokaa eteen kantaa vaan hän osaa sitä itse ottaa kaapista. Ja jos mä olen kipeä, niin kyllä mies osaa siivota yms. aivan kuten muulloinkin. Me hoidetaan tämä koti yhdessä eikä se ole vain naisen tehtävä. Mä en olisi edes huolinut miehekseni sellaista joka ei pidä huolta yhteisestä kodista.

Yhteistyössä