Mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttävää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyttävää

Vieras
Ärsyttävää kun mies varsinkin pikkasen otettuaan aloittaa sellaisen älyttömän lesotuksen ja esityksen. Erityisesti jos on ykskään se kaveri paikalla, mutta myös ihan kelle vaan, sukulaisille tai vaikka tuntemattomalle alottaa ton.

Siis oikein muuttaa ääntään. Lässyttää lapsille ja leveilee jollain ääliömäisillä jutuilla mistä ei edes yleensä tiedä mitään ja monesti sellaisilla mitkä on enempi noloja ja kannattais olla hiljaa vaan. Tekis mieli vajota maan alle.

Muita?

Olet varmaan itse täydellinen ihminen etkä omaa mitään tapoja tai luonteenpiirteitä jotka voisivat ärsyttää ketään.

Minkä takia muuten naisia ärsyttää kaikki? Tuntuu että täällä joka kolmas ketju sisältää sanan "ärsyttää".

Tiedän mitä tarkoitat. Niin noloa! Kamalaa katsella kun toinentekee itsestään pellen. Ja kamala fiilis hävetä omaamiestään. Mutta en ymmärtänyt, kuinka lapsille lässyttää? Ei kai siellä lapsia ole jos enemmän ottaa? Vai mitä tarkoitit?

Ihan samaa mitä minun äitini tekee jo yhden kaljan jälkeen. Hävetti lapsena todella, kun perjantai iltapäivällä äiti saattoi olla jo hiprakassa. Alkoi lässyttelemään ja kiusoittelemaan ja kerran tuli pihalle hyppäämään hyppynarua, kun oli kavereiden kanssa hyppäämässä. Olin tuolloin n. 8v. Nuo hiprakat päätyivät sitten aina isälle nalkuttamiseen ja puolilta öin riideltiin jo kunnolla.

Ei ikinä alkoa lasten nähden.

Yhteistyössä