mies ystävänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
no kyllä on vaikiaa. mulla on useempi miespuolinen ystävä ja tähän asti kaikki on menny hyvin. aviomies tuntee ne kaikki, eikä pidä pahana, sillä me ollaan tosiaan vain ystäviä.

yks uudempi miespuolinen ystävä on kovasti avautunu mulle, kun sillä on ollu murheita. kuuntelin sähköisesti. nyt sitte, kun nähdään jossain, niin se juoksee kiljuen karkuun ja jos kirjaudutaan meseen yhtäaikaa, niin heti se jo hyppää pois linjoilta. mihinkään ei vastaa enää mitään.

eli kelpasin kuuntelemaan huolia, mutta sen jälkeen ei voida olla enää ystäviä? ei käsitä. en mä sitä tietääkseni oo loukannut enkä ahdistellut. tulee paha mieli

voi elämä. toivottavasti se ny ei sentään mitään ylimääräistä kuvittele. on miehet mulle ennenkin avautuneet, eikä oo ollu ongelmia. enkä ikinä kuvitellut olevani sen tyyppiä edes. ei kait se ny semmosia luule. ihan ystävä halusin vaan olla - niinku muillekin mies- ja naispuolisille ystäville. kunpa saisin tilaisuuden kysyä tai selittää. sen jälkeen sen ei tarttis enää musta kuulla, jos sitä tosiaan ahdistaa.

No voitha sie yrittää keskustella sen kans. Miula ei ainakaa toiminu ystävyys yhen tosi hyvän tyypin kans ku se tuppas joka kerta rakastumaan muhun.. Eli aina sit pidettiin etäisyyttä ku se huomas mitä se tuntee mua kohtaan ja sit ku siittä tuntu, et on sen yli ni sit tapailtiin kamuina taas. Eli käytii kavereina syömäs ja semmosta. Mut nii vaa se pentele aina otti ja rakastu/ihastu.

jaa...sainkin sen sitten justiin kiinni. kysyin suoraan, onko ongelmia, mutta ei kuulemma ole. nyt se tosin oli lähdössä kavereitten luo, mutta sovittiin, että jutellaan joku päivä paremmalla ajalla. ehkä kuvittelen turhia tai sitten en. mutta olkoot...

Yhteistyössä