mies yllätti ja nai kakkoseen...muita kohtalotovereita?

  • Viestiketjun aloittaja eka kerta tämäkin
  • Ensimmäinen viesti
hemmoo
On teillä jutut :D Mitä jos nainen ottaa ihanasti aamulla poskeen, kun nukut niin onko se raiskaus :D Lain mukaan varmaan on, mutta se kuuluisa järjenkäyttö on myös sallittua.
 
normaaliavaiei
normaalista tiedä mutta tuolla turkin maalla on tapana että naimattomat kuulemma naiskentelee peppuun jotta neitsyys säilyy...siellä kun on se vielä arvossaan....

kyllähän pieni vekotin voi peppuun mennä ihan vahingossakin jos on liukastettu...naisten mitat on vähän erilaisia...joillain on se ykkönen aikalailla erilailla suunnattu kuin toisilla.

tosin en ymmärrä miksi pitäisi peppuun tuukkia kun on aitoakin tarjolla ihan vieressä...
 
vierailija
Tuttua. Paru kertaa on tökkässyt mun menkkojen aikaan tolleen yllättäen takaapäin muka mua hieroessaan peppuun. Sillä on tosi pieni mutta kyllä sekin voimalla joutuu työntämään että menee sisään ja minä sanon aaaaauuuuu. Toivon joka sekunti että se lopettais. Sillon kun se työntyy sisään sattuu ihan jäätävästi mutta kun on sisällä ei satu enää niin mutta tuntuu ällöltä ja nololta. Kaksi päivää on peppu aina kipeänä sen jälkeen. Jos olisi isompi Jorma niin kuolisin varmaan.
 

Yhteistyössä