mies vonkaa ja suuttuu kun en suostu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja blaah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

blaah

Vieras
menee hermot mieheen. tuli su kotiin reissusta ja harrastettiin heti seksiä.myöhemmin illalla halusi lisää ja harrastettiin toisen kerran. sitten olisi pitänyt saada vielä kolmannen kerran edes käsiseksiä ja hermostui kun en suostunut. sillä on nyt joku pakkomielle tohon, et pitäisi olla joskus monta kertaa päivässä kun ei ole pitkään aikaan ollut silleen. ärsyttää kun se alkaa sitten jankkaamaan kun en suostu ja sit tulee riitaa. maanantaina en sit suostunut mihinkään ja sain kuulla valitusta koko illan. tiistaina suostuin sit käsiseksiin. tänään heräsin siihen et mies hyväili mua ja suostuin sit. nyt illalla taas tapellaan siitä kun mä en nyt suostunut edes käsiseksiin. itselleni olisi tänä aikana riittänyt se yksi kerta sunnuntaina. on ollut vähän halut hukassa, eikä ukko usko kun sanon, että mulla menee halut kun se jankkaa. nyt en kuulemma saa syödä sen ostamia herkkuja, kun olen niin vittupää. voi vittu. ollaan nyt kolme päivää peräkkäin riidelty ton takia. helvetti en jaksa kuunnella tota jankkausta. ja arvaan kyllä, mitä ehdotatte ekana. se ei kuitenkaan ole nyt tarkoitus.

Mun ex oli juuri tuollainen. Vonkas vonkas ja vonkas. Halut meni ihan täysin. Monta vuotta ei tehnyt mieli, mutta annoin edes kuukaudessa muutaman kerran, kun jaksanut enää kuunnella. Ja joka kerta möksähti, kun en ollut valmis harrastamaan kun käytiin nukkumaan. En oikein edes halua niitä aikoja muistella. Nykyinen mies ihan toisenlainen. Seksiäkin on ollut vuoden ajan viikottain monesti. Voin vain sanoa, samaa kokenut ja eroon se myös joskus voi johtaa. Jos tulee muita ongelmia, niin siihen päälle seksin vonkuminen on niiiin rasittavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sano sille:
että tappaa sun viimeisetkin halut tuolla ällöttävällä ruikuttamisella.

olen sanonut, mutta sitten väittää ettei mulla mitään haluja ole ollutkaan :\. nyt yrittää sovitella. sitten kun myönnyn alkaa taas vong vong:D.

Käsiseksi....siis sinäkö aina runkkaat miehen, sitäkö tarkoitat? Miksei hän voi runkata itse, kun kerran on niin kovat halut? Omituista ja lapsellista käytöstä mieheltä. Ja vielä tuo uhkailu noilla herkuilla....huhhuh

Alkuperäinen kirjoittaja Haluu tietää...:
Naiset, jos annatte miehelle käsiseksiä, niin odotatteko, että saatte itse jotain?
Tyydyttääkö mies myös teidät?

tässä tapauksessa nainen antaa käsiseksiä, kun ei halua itse tyydytystä. Hoitelee siis vain miehen. Sillon jos ei halua, ei saakaan. Mut meillä ainakin. Jos annan miehelle tassuhoitoo, saan sitä sit itekin, jos siis haluan.

Tiedän tapauksia, joissa mies ei enää tassuhoidon jälkeen ole innostunut hellimään naista. Siis vaikka hän olisi juuri saanut oman unelmien täyttymyksensä.
Vaikka pyytäis! Se taitaa kertoa siitä, ettei mies välitä naisestaan?

No nyt se sit sovitteli ja ollaan taas ok. Temperamenttiset ihmiset tekee/sanoo hölmöjä juttuja =tässä:kieltää herkut, mutta myös vihanpito on lyhyttä. Raskaampaa olisi sellainen periaatteellinen vihanpito, joka kestäisi päiviä. Sanoi ymmärtävänsä, että menee halut kun jankkaa. Ei onneksi vongannut enää :D. Sanoi kaipaavansa enemmän läheisyyttä, edes pusuja yms.

Mieheni ei suostu runkkaamaan itseään, kun hänellä "on nainenkin". Käsityö on joskus korvike yhdynnästä ja joskus hän haluaa juuri sitä. Itselläni saaminen on vaikeaa ja hoidan sen yleensä loppuun omin käsin/vibralla, koska en saa muuten.

Aletaan kohta katsomaan leffaa yhdessä ja ollaan taas sovussa, kunnes...:D

Alkuperäinen kirjoittaja pihtarin vaimo:
Oih, ollapa tuollainen mies. Kyllä maistuisi.

Näin ne halut ei sitten kohtaa. Mutta seksintarve ei kuitenkaan ole se tärkein peruste suhteelle. Nyt kiittää ja kumartaa hauskasta keskustelusta, helpotti purkautua :D.

Yhteistyössä