Mies villiintyy kavereiden kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras

Huoh, on nyt tullut ongelmaksi 35v mieheni villiintyminen kavereiden seurassa. Mieheni on hyvin puhelias ja sosiaalinen kuten isänsä ja sehän on ihan hyvä asia. Huonompi vaan on kun hän innostuu aivan liikaa vieraista ja kavereista. Muuten on ihan rauhallinen ja jaksaa keskittyä jutteluun yms. mutta kavereiden kanssa ei tee koskaan mitään järkevää vaan aina menee juoksuksi ja rajuiksi pallo-miekka- takaa-ajo leikeiksi. Hän saa kaikki miehet villiintumään seurassaan. Myös ujotkin miehet. Mielellään keksii aina kaikkea kepposia kavereiden kanssa. Kylään en kohta enää viitsi mennä, kun aina vaan saa kieltää, eikä edes mene puhe perille. Hän aivan kuin menee lukkoon innostuessaan. Kotona on kiellettyä hyppiminen ja riehuminen, eikä sitä yksin teekkään, mutta sitten muiden miesten kanssa. Töissä käy 4pv viikossa ja selläkin on ollut vähän ongelmaa villiintymisen kanssa. Aina on ollut kovatahtoinen ja mielellään haluaisi aina päättää mitä tehdään.

Olen niin kyllästynyt ainaiseen kieltämiseen kyläreissuilla ja kun meille tulee kavereita.

Miten saisin miehen rauhoittumaan?

Alkuperäinen kirjoittaja lto:
Siis toivottavasti tää on vitsi :)

Eniten minua huolestuttaa se että mies ei kotona tee mitään mielikuvitusjuttuja kuten kylässä ja kavereiden kanssa. Puutöitä jonkin verran ja kaikenlaista ihmeen virittelyä, teippailua, olohuoneessa siirtää kaikki tuolit ja tekee esteitä minulle ettei pääse huoneeseen yms. Töissäkin työkaverit maininnut että hän ei oikein osaa olla ryhmässä mukana palavereissa vaan tekee usein vierellä omia juttujaan. Sitten kylläkin kun on juoksemista tai muuta vastaavaa, niin on mukana. Suuttuu helposti jos takaa-ajoleikeissä hänet otetaan kiinni. Aina pitäisi olla ensimmäisenä ulos ovista yms. Päivittäin on aina joku juttu mitä ei saa kertoa vaan hän haluaa yllättää, pomonsa tai jonkun muun työkaverin töissä. Onko tämä tavallista käytöstä?

Tuntuu niinraskaalta aina vääntää joka aisasta

Yhteistyössä