Mies viestitellyt toisen naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ahdistaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ahdistaa"

Vieras
eilen siis selvisi että mies on viestitellyt pe-la yönä yhden naisen kanssa. Kysyin mieheltä että onko viestitellyt niin vastas pitkän aikaa että ei ole, aikani kysyin ja se ukko valehteli niin sanoin että katos nyt puhelimestas että ihan varmaan oot. No sit kun se myönsi lähettäneensä nii ei kertonut mitä ovat viestitelleet, sanoi vaan että ei ole vaarallista. Ja tää ämmä on kai hiukan ihastunu mun mieheen. Tätä kesti taas sen puolen tuntia että jankutin samaa asiaa ja sain aina sen saman vastauksen. Miehen äiti soitti mulle sitte ja puhuin sen kans reilun vartin ja sillä välillä mies mietti kovasti jotain ja kysyin taas puhelun jälkeen että mitä on viestitelly sen ämmän kanssa nii sitte sano että olivat työasioita puhuneet baarissa ja sit myöhemmin se ämmä oli lähettäny viestiä että kiitos hyvästä seurasta ja et hän lähti kotiin. Mies oli siihen vastannu kiitos samoin. Millä tosta viestistä voi saada sen käsityksen et se ämmä on ihastunu.? Ja miks tää mun ukkoni alko itkee sen jälkeen ku oli näät viestit kertonu? Vähän on sekavaa tekstiä mut niin on mun mielikin...

siis kattelin sen puhelinta kun se katteli mun puhelinta ja oli lokissa viestien vastaanottajissa tän ämmän numero, viestejä en siis ole lukenut kun ne oli poistettu. Enkä puhunut miehen äidille tästä asiasta mitään vaan ihan keskusteltiin meidän pojasta kun se on siellä yötä.

No, minusta tässä ei ole tapahtunut yhtään mitään. Fiksua olisi ollut jos miehesi olisi sanonut, että katos, anna lähetti tällasen ja mä vastaan näin, mutta ilmeisesti oot aika mustasukkasta sorttia ja ukko tiesi mihin joutuu ja päätti olla hiljaa.

niin ja jos olis näin tehnyt eli sanonut heti et on tullu viestiä ja hän on vastannu niin olis ollu mulle ihan ok.mut vielä valehteli ettei oo sen kans tekstaillu nii ei oo mun mielestä ihan normaalia käytöstä jos ei oo normaalista poikkeavia viestejä.

Yhteistyössä