Mies vie jalat altasi ja haukkuu exää, jopa narsistiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Juokse!-
Mieheni istui vieressä tekemättä mitään jos itkin, hän ei välittänyt siitä miltä minusta tuntui seksuaalinen torjunta tai mykkäkoulu, mistään parisuhteeseen liittyvästä ei voinut keskustella, se ei ilmeisesti ollut tärkeää. Yhtään riitaa ei ikinä käsitelty. mies rikkoi mm. Mopin, pyykkitelineen, lopulta runttas mut seinään (tämä on siinä mielessä ymmärrettävää että olin todella vittumainen ja ärsyttävä ja vielä ihan tahallaan ja tätä ennen 10v Yhdes sä eikä mitään muhun kohdistuvaa fyysistä ennen). Seksiä oli silloin kun mies halusi ja sellaista kun mies halusi. Alussa kyllä kehui mun ulkonäköä ja piti hyvänä, mutta se oli ehkä se 2kk. Valehtelua valehtelun päälle, isojen asioiden salaamista.

Myöhemmin on tuntunut että ihan tahallaan satutti, kun tiesi että tarvitsisin jotain esimerkiksi edes muutaman kerran vuodessa tiedon että hän Tykkää edes silmistäni. Mies ei ikinä kehunut mitään ulkonäöstäni, kun kerroin miltä musta tuntuu lun tulen torjutuksi, mies vähät välitti. Lopulta jätti mut yrittämättäkään ratkoa ongelmia, kertomatta edes miksi.

Hylkäsi myös LAPSENSA KOKONAAN ei oo edes viittinyt soittaa lapselleen , ja on kuitenkin tähän asti ollut hyvä isä. Mutta ei välitä pätkääkään.

Eikä halua olla mun kanssa missään tekemisissä koska minä olen narsisti!!

Kuka väsytti itsensä yöllä nousemalla ruokkii koiranpennut (vastasyntyneet-6viikkoa vanhat öisinkin), mun mielestä se olin minä kun heräs ja mies nukkui yönsä.

Mutta kun olin väsynyt ja kiukkuinem niin se oikeuttaa jättää mut ja lapsen ja vielä ottaa rahat joiden eteen minä tein 80% työn!

Aika. Elät nyt yhtä raskaimmista ajoista ihmisen elämässä. Otan osaa kohtaloosi, ja rukoilen sinun ja lapsesi puolesta. Olen itsekin joutunut käymään läpi tuon helvetin. Selvisin siitä ymmärryksen kautta. Olen voimakkaampi kuin ennen, rauhallisempi ja osaan ottaa vastaan elämän puhtaampana ihmisenä, ilman sitä törkyä, mitä päälleeni päivittäin heitettiin entisessä elämässä, silloisen mieheni kanssa.
Jokaisella pimeälläkin asialla on aina valoisa puoli. Ota tieto vastaan totena, niin saat voiman jaksaa, voimia ymmärtää sen, että jo nyt olet voittaja. Näin oli tarkoitettu ja kohtalosi on sinulle suotuista: sen ymmärrät hieman myöhemmin, mutta niin pian, kun uskot ja näet sen, että sinulla ja lapsellasi on jo nyt edessäsi parempi tulevaisuus.
Miehesi joutuu ottamaan vielä tuskaisen kovat iskut vastaan sielussaan, Se on väistämätöntä. Kun aika kuluu, se aika herättää hänet. Yksikään kunnon ihminen, hyvä isä, ei saa elää tuskatonta elämää hylättyään perheensä ja lapsensa.

Taas sama ämmä vikisee ja sekoilee.

Tarkoitako minua, senkin ääliö :whistle:?
Vai tarkoitatko ap:tä, senkin---vielä suurempi ääliö:devil:

Te nikittömät vieralijat, kuten sinä L.!, pilaatte kaiken keskustelun täällä.
Onneksi kohta aika on niin digi, ja seuranta paranee, niin pian näen sinun Ip-osoitteen tietsikallani. tai näenhän jo L.