Mies vertailee minua muihin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei,

Kaipaisin nyt raadin mielipidettä. Suht tuoreessa parisuhteessa mietin uuden harrastuksen aloittamista. Mies tokaisi siihen, että aloita ihmeessä. Hänen vanha panonsa harrasti samaa lajia ja sillä oli tosi hyvät vatsalihakset et niitä oli kiva katsoa pannessa.

Tästä on jo aikaa, mutta en meinaa päästä tämän kommentin yli. On kommentoinut muutakin ulkonäköäni samaan tyyliin, mutta tämä on ollut pahin.

Olenko pikkumainen? Miten sinä suhtautuisit tällaiseen kommentointiin? Minä en meinaa päästä kommenttien yli, vaikka tiedän olevani nätti ja treenattu nainen. Olen seksuaalisesti miestä aktiivisempi ja aina palaan näihin ajatuksiin, että jos minulla olisi sitä ja tätä niin hän haluaisi enemmän.

vierailija
Mietihän jos olisit esim miehesi kolmas vaimo niin kävisitkö lävitse mielessäsi kaikki asiat, jotka liittyvät jotenkin miehesi edellisiin vaimoihin. Kun mies kerran seurustelee sinun kanssasi niin on aivan samantekevää mitä hänen menneisyydessään on tapahtunut. Et voi olla mustasukkainen menneisyydelle.

vierailija
Ymmärrän fiiliksesi, jos mies oikein KEHUI vanhan panonsa vatsalihaksia, mutta ajattelepa niin, että se saattoi olla vain totuudeksi laukaistu, että hänellä oli hyvä vatsalihakset. Miehet eivät aina ajattele yhtä monimutkaisesti kuin naiset. Me naiset sorrumme siihen liikaakin. Itse naisena suhtautuisin siis siten, että se on ollutta ja mennyttä ja, jos mies nyt tämän verran halusi antaa arvoa vanhan panonsa vatsalihaksille, niin ok. Älä tee tästä numeroa, please...

vierailija
On varmasti loukkaavaa tulla verratuksi exiin. Ei niin pitäisi olla. Jos miehesi näin tekee, ei hän ole päässyt yli aiemmista.

Oletko tietoinen kauanko hänen edellisestä suhteesta on. Viikkoja?

Kyllä ihminen tarvitsee aina aikaa edellisestä suhteesta selviämiseen.

Yhteistyössä