V
vierailija
Vieras
Sillä on ärsyttävä tapa kuvata joka paikassa, eikä oo vahinko. Joten kun oli soittanut että tulee kotiin, eikä kuulunut, meni tuplasti aikaa mitä ois pitäny niin tottakai soitin että mitä ihmettä sanoit tulevasi kotiin missä olet. Niin koitti pistää kelin syyksi sen ettei ollut liikkunut, vaikka sitten myöhemmin kertoi että oli joutunut jäädä rauhoittuu kun oli ollu rankka keskustelu just.
Niin miksei voinut tätä kertoa heti? Vai oliko vaan uusi valhe?
Miks tollasesta pitäisi edes valehdella? Mistä muusta valehtelee? Monestikko selitykset miksi on kestänyt on todella ollut keksittyjä selityksiä ja mitä ihmettä on tehnyt oikeasti?
Nytkin lähti 6,5h sitten, asian hoitoon mennyt tunti, matkoihin kaks tuntia (keli voi toki hidastaa) mihin meni 3h ?
Ei muuten mitään mut se on aina tällästä, nytkin oon raskaana ja taaperon kanssa, oksettaa kovasti ja mies tuesi jo lähtiessään että mulla on huono olo enkä oo yöllö saanut nukuttua.. ja jää kuppaa. Koska keli..
Niin miksei voinut tätä kertoa heti? Vai oliko vaan uusi valhe?
Miks tollasesta pitäisi edes valehdella? Mistä muusta valehtelee? Monestikko selitykset miksi on kestänyt on todella ollut keksittyjä selityksiä ja mitä ihmettä on tehnyt oikeasti?
Nytkin lähti 6,5h sitten, asian hoitoon mennyt tunti, matkoihin kaks tuntia (keli voi toki hidastaa) mihin meni 3h ?
Ei muuten mitään mut se on aina tällästä, nytkin oon raskaana ja taaperon kanssa, oksettaa kovasti ja mies tuesi jo lähtiessään että mulla on huono olo enkä oo yöllö saanut nukuttua.. ja jää kuppaa. Koska keli..