Mies valehteli asiasta josta en edes keksi miksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Sillä on ärsyttävä tapa kuvata joka paikassa, eikä oo vahinko. Joten kun oli soittanut että tulee kotiin, eikä kuulunut, meni tuplasti aikaa mitä ois pitäny niin tottakai soitin että mitä ihmettä sanoit tulevasi kotiin missä olet. Niin koitti pistää kelin syyksi sen ettei ollut liikkunut, vaikka sitten myöhemmin kertoi että oli joutunut jäädä rauhoittuu kun oli ollu rankka keskustelu just.

Niin miksei voinut tätä kertoa heti? Vai oliko vaan uusi valhe?

Miks tollasesta pitäisi edes valehdella? Mistä muusta valehtelee? Monestikko selitykset miksi on kestänyt on todella ollut keksittyjä selityksiä ja mitä ihmettä on tehnyt oikeasti?

Nytkin lähti 6,5h sitten, asian hoitoon mennyt tunti, matkoihin kaks tuntia (keli voi toki hidastaa) mihin meni 3h ?

Ei muuten mitään mut se on aina tällästä, nytkin oon raskaana ja taaperon kanssa, oksettaa kovasti ja mies tuesi jo lähtiessään että mulla on huono olo enkä oo yöllö saanut nukuttua.. ja jää kuppaa. Koska keli..

Suo anteeksi mutta jo pelkästään kirjoituksesi saa aikaan ahdistuksen. Mitä tiukemmin miestäsi kontrolloit sitä varmemmin työnnät häntä luotasi pois.
En tiedä oletko mustasukkaisuuteen ja omistushaluun taipuvainen mutta todella ahtaalle pistät toisen ihmisen.

Noinkin suuret heitot varmasti herättävät epäilyksen siemenen vahvemmassakin luonteessa. Ne eivät toisaalta vielä todista mitään. Miehesi saattaa esimerkiksi käyttää tilaisuutta hyväkseen, kun saa hetken hengähtää kotioloista, ja kokiessaan ehkä huonoa omaatuntoa siitä, että se tapahtuu sinun kustannuksellasi, hän saattaa kehitellä valkoisia valheita kun ei kehtaa suoraan sanoa, että "vain" joustaa aikatauluissa.

Ei silti, nyt on kyllä monin paikoin erittäin huonot ajokelit. Käytin itse varmasti tupla-ajan normaaliin verrattuna, kun autolla eilen piipahdin asioilla.

Kuten aina parisuhteissa, olennaisinta on vuorovaikutus ja ennen kaikkea kommunikaatio. Sinun täytyy miestäsi syyllistämättä saada hänet ymmärtämään, että näin isot heitot aikatauluissa eivät ole omiaan rakentamaan luottamusta teidän välillenne, ja että valkoiset valheet nakertavat aina uskottavuutta. Valehtelun on siis loputtava, mutta sinun on myös annettava siihen mahdollisuus. Jos mies tuntee olevansa jatkuvasti seinää vasen, se vain yllyttää häntä kiemurtelemaan.

Mitä aggressiivisempi tai epäilevämpi (syyttelevämpi) itse olet miestäsi kohtaan, sitä vaikeammin hän pystyy sinuunkaan suhtautumaan, joten keskustelu on syytä aina yrittää pitää asiallisena. Lähtökohtaisesti jokainen meistä on syytön, kunnes toisin todistetaan, joten jos mieltäsi kalvaa epäilys, yritä ymmärtää, että toistaiseksi kyseessä on vain tilanteen luomat mielikuvat mielessäsi.

Nyt teillä on hieno tilaisuus tuoda teidät lähemmäksi toisianne, kun saat miehesi ymmärtämään, että hänen toiminnassaan on vielä hiomista, ja itsekin asemoidut ehkä hieman uudelleen. Onnea matkaan!

Yhteistyössä