mies vaan menee eikä kerro minne tms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eroava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eroava

Vieras
tänä(KIN) aamuna oli herännyt ennen meitä ja lähtenyt. ja mekin sentään herättiin klo9. miestä ei vieläkään näy eikä kuulu. ja tätä tapahtuu lähes päivittäin.
ja kun otan asian puheeks, niin olen nalkuttava akka ja mies alkaa v*ttuileen et joo ens kerralla hän sitten anoo kirjallisesti luvan.
WTF?! oon sanonut, et se on toisen huomioonottamista, et on epäkohteliasta vaan häipyä. vois olla jotain yhteistä menoa tai tekemistä tai mulla vois olla joku meno (josta olen saattanut sanoakin) mut ei kosketa häntä.
nauraa vaan mulle ja sanoo et ei kukaan muu oo tollanen KYTTÄÄJÄ?!

oikeesti, nyt tuli paskaämpäri täyteen ja mä todella lähden meneen täältä. piste. miks mä tuhlaisin mun kallisarvoisen elämän ihmisen kanssa joka kunnioittaa mua ihan noin paljon?! muutenhan toki hyvä, ahkera ja ihana mies, mutta ei riitä mulle. tää on vähän turhan suuri "vika" joka ei edes miehen mielestä ole vika. hänen mielestään kaikki toimii niin ja mä olen pimee kun en ymmärrä.

pahalta tuntuu, mutta ei tästä tule yhtään mitään.

Meillä mies tekee samaa ja olemme eroamispisteessä. Muitakin ongelmia on mutta tuo kertoo siitä arvostuksen puutteesta.

Mies ei lähde noin aikaisin mutta saattaa vaan lähteä ilmoittamatta mitään...
Nyt se on viikonlopun poissa. Sanoi kyllä että lähtee mutta ei kertonut minne. Ja ei mua kiinnostakaan.

Vähän aikaa sitten puhuimme suhteen karikoista ja molemmat oli tuolloin sitä mieltä että tämän suhteen eteen kannattaa taistella mutta mies ei kyllä käyttäytymisellään osoita sitä että olisi tosissaan.

no eipä ne monet sarjamurhaajien ym:kaan vaimot olis uskonut että ukkonsa teki sellaisia kun teki... jotain hämäräähän tuossa täytyy olla jos ei kumppanilleen kykene menoistaan puhumaan.

no eipä ne monet sarjamurhaajien ym:kaan vaimot olis uskonut että ukkonsa teki sellaisia kun teki... jotain hämäräähän tuossa täytyy olla jos ei kumppanilleen kykene menoistaan puhumaan.

no joojoo, mutta toista naista ei varmana kuvioissa ole.
kyllä se mulle kertoo missä on ollu jos jälkeenpäin vaivaudun kysymään, mutta ei ikinä etukäteen puhu menoistaan, menee vaan ja se on se ongelma tässä.

Missä ihmeessä se sitten aina käy? En sietäisi tollasta. Jos teillä on lapsia, niin yhtä lailla olette molemmat niistä vastuussa, ei toinen voi vain sanomatta häipyä.

Jos myönnätkin olevasi nalkuttava nainen, niin miehes vastavuoroisesti kapinoi sun määräilyä vastaan. Tyypillistä käytöstä. Sinä ripustaudut ja se pakenee. Kannattaa ehkä puhua erosta, vois tehdä hyvää teille molemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;23763140:
Missä ihmeessä se sitten aina käy? En sietäisi tollasta. Jos teillä on lapsia, niin yhtä lailla olette molemmat niistä vastuussa, ei toinen voi vain sanomatta häipyä.

no saattaa aamusta mennä vaikka porukoilleen tekeen laskuja, sit joku sen kaveri saattaa soittaa sitä kahville ja se menee, siellä näkee sit muitakin tuttuja ja lopulta on menny joku 5tuntia et se tulee kotiin.

oikeesti. jos se lähtee tankille (jos käyt tasan tankilla niin menee 15-20min) niin mies saa siihen tuhrattua 3h kun poikkeaa serkullaan matkan varrella ja jää sinne suustaan kiinni.

se vaan "liukuu tilanteesta toiseen" eikä tajua ilmottaa välillä et mikä meininki.

[QUOTE="vieras";23763156]Jos myönnätkin olevasi nalkuttava nainen, niin miehes vastavuoroisesti kapinoi sun määräilyä vastaan. Tyypillistä käytöstä. Sinä ripustaudut ja se pakenee. Kannattaa ehkä puhua erosta, vois tehdä hyvää teille molemmille.[/QUOTE]

ja höpönpöppö, mä en todellakaan nalkuta. puistattaa koko nalkutus-sana.
en myöskään määräile, en todellakaan. mullakin on ihan kavereita ja omaakin elämää, mutta en mä voi tollee ravata kun mies kun on tosiaan lapsia.
erosta aion puhua tänään ja aion myös lähteä täältä, en jaksa tollasta välinpitämättömyyttä.

Mikä ihmeen oikeus miehellä on noin vaan häipy ja jättää lapset äidin hoidettavaksi. Koitapa huomenaamulla herätä aikaisemmin ja lähetä pois ja jättäää lapset miehen hoidettavaksi

Mä olen kestänyt tollasta touhua 20 vuotta..... Ja joo, olen kyllä helvetin tyhmä kun olen kestänyt. Jotenkin vaan aina odottaa, että se toinen parantaa tapansa. Mutta ei tuu tapahtumaan. Hetken se skarpaa ja palaa sitten takas vanhoihin tapoihinsa.

Toivon, että tää kaikki kalahtaa sille joskus omaan nilkaan ja se tajuaa, miten se on mokannu.

ja jotenkin hölmö juttu tässä on se, et kun oon yrittäny "kostaa" sille et lähen mitään sanomatta jonnekin, niin mä en pysty siihen!
mulle on taottu lapsuudessa tonne takaraivoon, että AINA pitää ilmoittaa minne menee ja pitää muut ajantasalla, et jos vaikka sattuis jotain niin joku osais sanoa mistä lähteä etsimään tms.
sotii niin mun periaatteita vastaan olla sanomatta. mä huikkaan kaikki menemiseni, tyyliin "meen hakee maitolitran!" ja oon 10min pois ja tuun takas, ei käy mielessäkään jäädä minnekään kuhnimaan kun en ole erikseen maininnut.. oon varmaan liian tunnollinen!

no saattaa aamusta mennä vaikka porukoilleen tekeen laskuja, sit joku sen kaveri saattaa soittaa sitä kahville ja se menee, siellä näkee sit muitakin tuttuja ja lopulta on menny joku 5tuntia et se tulee kotiin.

oikeesti. jos se lähtee tankille (jos käyt tasan tankilla niin menee 15-20min) niin mies saa siihen tuhrattua 3h kun poikkeaa serkullaan matkan varrella ja jää sinne suustaan kiinni.

se vaan "liukuu tilanteesta toiseen" eikä tajua ilmottaa välillä et mikä meininki.
Mä tavallaan ymmärrän miestäsi, koska nautin suunnattomasti siitä, että mulla on nyt mahdollisuus toimia juuri noin. Mutta eihän toi tietenkään parisuhteessa ja pienten lasten vanhempana toimi, koska pitää ottaa muitakin huomioon. Vähintäänkin laittaa lappu jääkaapin oveen ja kertoa, mihin lähti ja arvio, milloin tulee, jos ei ala ennen lähtöään perhettä herättämäänkään. Ja muutenkin ilmoitella, jos tulee muutoksia aikatauluun.

mulla sama tilane mies vain lähtee olen kuulemma tosi huono ihminen enkä ymmärrä kait on parempi erota ja elää omaa elämää jos joskus tulisi vastaa kunnon mies jota voisi rakastaa

Yhteistyössä