Mies unohti syntymäpäiväni

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eipä tullut tänä vuonna onnitteluja edes... kyllä vähän loukkaannuin. Hänelle joka vuosi ostan lahjan tai järjestän jotain kivaa kahdenkeskistä tekemistä.

Odotin iltapäivään että muistaisi, mutta ei mitään tapahtunut, vaikka viikkoa ennen juhlapäivää vihjailin päivästäni...

Itkettää. Kun vihdoin tokaisin ärsyyntyneenä että mulla on synttärit kun kysyi miksi oon niin synkän näköinen niin naurahti vaan että ainiin tosiaan, täytitkö taas 18, kuten joka vuosi. Ei naurattanut.

Meinaatko, että jos sinä muistat synttärit ni miehesikin muistaa?
Ei kovin kummoinen logiikka…?

Ikävää, että pahoitit mielesi. Kaikille synttärit eivät välttämättä ole niin iso juttu…?

vierailija

Ikävää, että pahoitit mielesi. Kaikille synttärit eivät välttämättä ole niin iso juttu…?
Juuri siksi vihjailin päivästä etukäteen. Käsittääkseni nykyajan puhelimeen huonomuistiset saa nämä muistiin, että tuo nyt ei ole enää mikään tekosyy että unohdin. Sitä paitsi mies tietää että merkkipäivät on mulle tärkeitä. Mutta ilmeisesti mies ei enää kuuntelekaan mitään mitä sanon.

Naisen logiikkaa...
Meidän tulis opetella sellainen pikku juttu, että vihjailuista ei ole mitään hyötyä. Parempi puhua ihan suoraan ja selkeästi, että mitä haluaa.
ja, naiset, kuten eivät varsinkaan miehet, ole mitään ajatuksen lukijoita.

Monessa suhteessa kommunikaatio on todella puutteelista ja se teettää ihan turhia mielipahoja.

• Tykkää
Reactions: m1es
Juuri siksi vihjailin päivästä etukäteen. Käsittääkseni nykyajan puhelimeen huonomuistiset saa nämä muistiin, että tuo nyt ei ole enää mikään tekosyy että unohdin. Sitä paitsi mies tietää että merkkipäivät on mulle tärkeitä. Mutta ilmeisesti mies ei enää kuuntelekaan mitään mitä sanon.
Miten olet kertonut miehelle, että merkkipäivät ovat tärkeitä sinulle? Vai vihjailitko vain siitä?

vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Mä laitan itse miehen kalenteriin merkinnän synttäreistä ja kysyn suoraan minne hän vie minut syömään. Myös minä vien hänet syömään hänen syntymäpäivänään
Katopa äskeinen ohjelma "tiettömän taipaleen takana" tv2

vierailija
[QUOTE="Lispetti, post: 34289313, member...

[/QUOTE]
Muistin mieheni 3-kymppispäivän vasta iltamyöhällä eikä tuo ollut moksiskaan. Muistin kuitenkin🐌

vierailija
Joo Eikä Syyskuussakaan Tilanne ole muuttunut!

Niin keskutelu on käyty jo tänä kesäkuussa, mutta on Ajan kohtainen, sillä Mieskaverini EI muistanut minun Syntymäpäivääni se oli Tänään 6.9.23
Ei edes Halannut minua .
Kyllä muilta sateli onnitteluista ei vaan Mieskaverilta.

Että nyt Kesäkuussa 2023 keskusteltu Aihe tuli, sitten Ajankohtaiseksi.

Mikä! on siinä , että Miehet unohtaa Rakastamansa Naisen Syntymäpäivän ?

vierailija

Niin keskutelu on käyty jo tänä kesäkuussa, mutta on Ajan kohtainen, sillä Mieskaverini EI muistanut minun Syntymäpäivääni se oli Tänään 6.9.23
Ei edes Halannut minua .

Pitäiskö sitä sulle kehua et taas olet vuoden vanhempi?

Ei edes Halannut minua .

Ehkä miehesi ei halua saattaa sinua kiusalliseen tilanteeseen? Jos hän ostaisi sinulle lahjoja ja juhlistaisi syntymäpäivääsi, saattaisi sinulle tulla tunne että hän odottaa vastavuoroisesti samanlaista kohtelua. :unsure:

vierailija
Vinkki vanhemmille. Älkää opettako lasta/lapsianne syntymäpäivähärdelleihin. Joillekin jää juhlimistarve päälle vielä aikuisenakin ja sitten tulee paha mieli kun asiaa ei huomioida.
Ymmärrän 80-, 90-, ja 100- vuotiaiden huomioimisen mutta en esim 34 v.

vierailija
Katsotaanpas muistaako miesystävä. Ei ole minulle lahjoja ostellut muuta kuin minun rahoillani jotain mitä en halua.
Hassua onkin että se muistaa kyllä päivämäärät jolloin minä saan rahaa, silti luulen ettei muista syntymäpäivääni. Joulukin näyttää tuottavan vaikeuksia.
No viime jouluna ilmoitti vanhemmilleen että nämä voisivat ostaa minulle kerraston, kun sellaista olin toivonut.

Katsotaanpas muistaako miesystävä. Ei ole minulle lahjoja ostellut muuta kuin minun rahoillani jotain mitä en halua.
Hassua onkin että se muistaa kyllä päivämäärät jolloin minä saan rahaa, silti luulen ettei muista syntymäpäivääni. Joulukin näyttää tuottavan vaikeuksia.
No viime jouluna ilmoitti vanhemmilleen että nämä voisivat ostaa minulle kerraston, kun sellaista olin toivonut.
Onko miesystäväsi peliongelmainen työtön?

Yhteistyössä