Mies ulos kämpästä,miten?

• Viestiketjun aloittaja eroava
  • Ensimmäinen viesti
eroava
Onko kokemuksia?Miten heivata mies erotilanteessa pois yhteisestä, mutta vielä velkaisesta asunnosta.Ero tulee ja ukko ei suostu lähtemään, vaikka helpompi hänen yksinään lähteä kun minun jolle lapset jäävät ja suurin osa tavaroista minun ja velatkin otan kontilleni...on vaikeaa.Tilanne kiperä, kun ero ei edisty mitenkään näin.Vinkkejä kaivataan. :/

Heips!Vähän sama tilanne täälläkin,olemme sopineet,että otamme aikalisän ja mietimme tahoillamme mitä haluamme.Tilanne on niin solmussa,että saman katon alla asumisesta ei tule mitään.Mietin itsekin,että miten sitten pärjää,kun meillä myös velkainen asunto ja sitä ei nyt myydä.Minä jään lapsen kanssa,mutta mies maksaa osansa lainasta.Mietityttää miten arki lähtee sujumaan.Mies on jo hamstrannut itselleen vaikka mitä säpinää,tekee oman työnsä lisäksi toista työtä ja jatkossa aikoo olla enemmän kakkostyössä,mikä tietää sitä,että joudun olemaan aika paljon yksin lapsen arjen pyörityksessä.Ihan kuin mies olisi aloittamassa aivan omaa elämäänsä unohtaen,että vastuu lapsesta kuluu hänelle yhtä lailla.Hän käy ahkerasti ulkona(baarissa)ja muutenkin on aktivoitunut seuraelämän saralla.

Yhteistyössä