Mies tuulettaa vastustajan maaleja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perheriita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

perheriita

Vieras
Arg, ihan sika ärsyttävää!!! Miks miehen pitää tahallaan ärsyttää ja kannustaa MM-lätkässä vastustajan joukkuetta??? Tuulettaa ja hehkuttaa kun vastustaja tekee maalin. Ja pilkkaa Suomen joukkuetta!! Hermo menee!! Vaikka pyytää olemaan hiljaa, jatkaa vaan. Baariinko tästä pitää lähteä matsia katsomaan???

Jos oikeasti sinua se hermostuttaa, niin onpa tyhmää käytöstä ukoltas. Miksi se noin haluaa sinua kuisata? Lähde oikeasti baariin kattomaan, siellä on samanhenkistä porukkaa ja hyvä meininki :) Tai entäs joskun tutun luo? Ja ukon jätät kotiin, sano että se on vaan Leijona-faneille!

Arg, ihan sika ärsyttävää!!! Miks miehen pitää tahallaan ärsyttää ja kannustaa MM-lätkässä vastustajan joukkuetta??? Tuulettaa ja hehkuttaa kun vastustaja tekee maalin. Ja pilkkaa Suomen joukkuetta!! Hermo menee!! Vaikka pyytää olemaan hiljaa, jatkaa vaan. Baariinko tästä pitää lähteä matsia katsomaan???

Älä baariin lähe..siellähän saattaa olla myös joku joka ei kannusta Suomea ja taas sua alkaa ärsyttää. :D
Eiköhän jokainen kannusta ketä tahtoo..

Kävikö mielessä,et ehkä ukkoos ei kiinnosta pätkääkään koko mm touhu ja oot saanut hänet ärsyyntymään jauhamalla lätkä sitä ,jääkiekko tota jne:D

Joo, ihan samaa minä sanoin miehelle....että ihan samalla tavalla tekee kiusaa ku meidän lapset toisillleen. :D Mies on suomalainen eikä innostunut jääkiekosta. Ehkä siks just haluaa pilata muidenkin ilon. :( En oo kyllä hirveesti hehkuttanu ja intoillu ääneen,vaikka peleistä kovasti tykkäänkin. :) Ei kyllä mun mielest ois todellakaan reilua, et jätettäis lätkä kattomatta kokonaan sen takia, että toinen on noin ääliö. Totta kai periaatteessa saa kannattaa ketä haluaa, mutta ontoi vähän outoa, että haluaa kannattaa kaikkia muita paitsi kotimaataan...ihan tahallaan...

ps. mistä te saatte noita erilaisia hymiöitä tehtyä?? :)

Minäkin kannustin eilen sveitsiä, vaikka olen suomalainen.

Eikai se nyt sitä tarkoita eittä pitää olle kotimaansa fani. Ihan yhtälailla kannustan sm-liigassa kärppiä vaikka olen eri paikkakunnalta.

Siis OIKEESTIko joku suomalainen kannattaa lätkässä muita joukkueita ku Suomea!!!??? Sen ymmärrän, että arvostaa ylipäänsä hyvää kiekkoa ja hienoja maaleja, ja siten voi tykätä myös vastustajan maaleista, mutta että ihan varta vasten haluaa vastustajan voittavan....????

Jos haluat käyttäytyä kuin aikuinen, niin älä välitä vaikka toinen kuinka tuulettaisi ja älä lähde leikkiin mukaan. Jos haluat olla lapsellinen, niin ala sinäkin kannattamaan vastustajan joukkuetta ja ihan kunnolla! Ehkä mieheltäsi katoaa ilo kun huomaa ettei pystykään ärsyttämään sinua.. ;)

Yhteistyössä