Mä meinaan hankkia oman kodinHanki vastamelukuulokkeet, niin on se ja sama mitä miehesi jatkossa sanoo. Kuuntele sinä vaikka äänikirjoja.
Niin. No se kurja työ ja kurja olo ollut jo yli toistakymmentä vuotta.Ei kai se mies turhasta valita. Hänellä on kurja olo.
Näkis vaan.Mä meinaan hankkia oman kodin
Ken kokee sen näkee. Ap. on viisas kun ei alennu toisen negatiivisen persoonan maalitauluksi.Näkis vaan.
Eikö ole aika erikoista, ettei miehesi ole aidosti tehnyt asialle mitään?Niin. No se kurja työ ja kurja olo ollut jo yli toistakymmentä vuotta.
On hän muita töitä hakenut,ei vaan ole niitä saanut.Eikö ole aika erikoista, ettei miehesi ole aidosti tehnyt asialle mitään?
Ex mieheni oli miehesi kaltainen ja aina kaikki oli huonosti. Kouluttautui lisää ja hänelle soitettiin useamman kerran, että sinulle olisi hyvä työpaikka, jossa palkkakin olisi ollut lähes tuplat. Ei ollut rohkeutta tehdä muutoksia elämäänsä eikä lähteä. Eläkkeeseen asti oli paskatyöpaikassaan. Onneksi en ollut kuuntelemassa loppuun asti.On hän muita töitä hakenut,ei vaan ole niitä saanut.
Kyllä mun miehelläni olisi rohkeutta lähteä ,jos hän vain muun työn saisi. Hänhän kävi aikanaan ammattikorkeakoulun ja oli ihan erilaisissa töissä 7v ennenkuin tuli työttömyys ja sen myötä nämä työt.Ex mieheni oli miehesi kaltainen ja aina kaikki oli huonosti. Kouluttautui lisää ja hänelle soitettiin useamman kerran, että sinulle olisi hyvä työpaikka, jossa palkkakin olisi ollut lähes tuplat. Ei ollut rohkeutta tehdä muutoksia elämäänsä eikä lähteä. Eläkkeeseen asti oli paskatyöpaikassaan. Onneksi en ollut kuuntelemassa loppuun asti.
Jatkokoulutukseen tai uudelle alalle kouluttautumaan niin tilanne muuttuu parissa vuodessa.Kyllä mun miehelläni olisi rohkeutta lähteä ,jos hän vain muun työn saisi. Hänhän kävi aikanaan ammattikorkeakoulun ja oli ihan erilaisissa töissä 7v ennenkuin tuli työttömyys ja sen myötä nämä työt.
Niin,se on varmaan edessä.Jatkokoulutukseen tai uudelle alalle kouluttautumaan niin tilanne muuttuu parissa vuodessa.
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!