Mies tossa tänään ilmoitti, että hän ei ole kesäkuussa yhtään viikonloppua kotona, on kuulemma kaikenlaista menoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Tosin ei sitten tiennyt mitä tekee juhannuksena, että se viikonloppu on vielä auki, mutta ei se sitä selvinpäin tule kuitenkaan kokonaan viettämään ja minä varmaan vietän sen lapsen kanssa, että ollaan sitten eri paikassa.

No tosin kesäkuussa on miehen kaverin häät, että ne vie yhden viikonlopun ja en tiedä viettääkö ne polttareita silloin edeltävänä viikonloppuna, että kosteanpuoleisia viikonloppuja tiedossa, ne häät kun tulevat olemaan erittäin kosteat, paitsi mulla, kun en voi juoda.

Meillä siis vietetään todella yhteistä laatuaikaa, kun ei koskaan edes nähdä.

Jos ei tuota hääjuttua olisi, niin laittaisin kyllä hanttiin ja varmaan tämä tieto ei tullu sulle kuin salama kirkkaalta taivaalta...yleensä kaverin häistä tietää jo pikkasen etukäteen, toisin se ei ole varmaa muistaako niistä kertoa sitten vaimolleen. Toivottavasti nyt toukokuussa ja siten heinäkuussa ehditte viettämään enemmän aikaa yhdessä. Jaksamista!

Alkuperäinen kirjoittaja Hp:
Jos ei tuota hääjuttua olisi, niin laittaisin kyllä hanttiin ja varmaan tämä tieto ei tullu sulle kuin salama kirkkaalta taivaalta...yleensä kaverin häistä tietää jo pikkasen etukäteen, toisin se ei ole varmaa muistaako niistä kertoa sitten vaimolleen. Toivottavasti nyt toukokuussa ja siten heinäkuussa ehditte viettämään enemmän aikaa yhdessä. Jaksamista!

No meillä ei ole tässä ihan lähiaikoina mennyt mitenkään kummoisesti ja miehellä on ilmeisesti joku 30-kriisi, kun on kärttynen koko ajan ja mikään ei ole hyvin. Tosin aina se on ollut tuollainen, että ilmoittaa vaan että menee silloin sinne ja tänne tai aina ei edes kunnolla vaivaudu ilmoittamaan, eikä se ainakaan kysy, että voiko hän mennä, menee jos huvittaa, mutta narisee kyllä mun menoista, joita nyt ei niin hirveästi edes ole.

Ihan normaali isä. Anna miehesi vähän pitää hauskaa. Jos miehiä alkaa liikaa rajoittaa, niin se kostautuu jossain vaiheessa. Olin itse ennen samanlainen, mutta nykyään, kun olen kasvanut mieheksi, niin vietän kaiket ajat lasten kanssa. Toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan.

Siis etkö sä mene miehen kaverin häihin? Miksi?

Ei kyllä onnistuisi meillä moinen. Mies saisi hyvin pian huomata olevansa yksin menoineen. Miksi sä hyväksyt moisen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei kyllä onnistuisi meillä moinen. Mies saisi hyvin pian huomata olevansa yksin menoineen. Miksi sä hyväksyt moisen?

Menen minäkin niihin häihin, mutta saa nähdä jaksanko koko iltaa katsella kun muut vetää viinaa ja itse saa istua vesiselvänä.

Enhän minä ole aina tuota hyväksynytkään, mutta eipä tuolle auta napiseminenkaan, menee jos huvittaa ja kuten sanoin, meillä ei ole viime aikoina mennyt kauhean hyvin, että mä toisaalta nautin olla pojan kanssa kahdestaan aina välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Siis polttarit, häät ja pari jotain muuta. Ei minusta ole kohtuutonta, jos joka päivä kuitenkin näkee, eikä ole säännöllisesti viikonloppuja poissa.

aikuista ihmistä voi kieltää menemästä. Meillä vähän toisin päin, itse olen ainakin 2 viikonloppua kesäkuusta menossa. Juu ja ihan festareilla ja kaljaakin tulee vedettyä, ettei ole edes häät puolustuksena :)

Just,mä ilmoittaisin varmaan että olethan rakkaani hommannut sitten lapsenvahdin koska minullekkin saattaa ilmestyä menoa samaan aikaan.Jos nyt tosiaan ilmoitusluontoisesti mulle noin kerrottaisiin. :/ Ei meilläkään tarvitse varsinaisesti lupaa pyytää,mutta kyllä kuuluu toisen kanssa keskustella eikä vaan olettaa toisen olevan vetovuorossa.

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
Just,mä ilmoittaisin varmaan että olethan rakkaani hommannut sitten lapsenvahdin koska minullekkin saattaa ilmestyä menoa samaan aikaan.Jos nyt tosiaan ilmoitusluontoisesti mulle noin kerrottaisiin. :/ Ei meilläkään tarvitse varsinaisesti lupaa pyytää,mutta kyllä kuuluu toisen kanssa keskustella eikä vaan olettaa toisen olevan vetovuorossa.

Juuri näin. Meillä ei kyllä ikinä onnistuisi se, että yliolkaisesti vain ilmoitettaisiin että kuules MINÄ menen tuolloin ja tuolloin ja sinulla ei ole mitään sanomista asiaan. Varsinkin kun on lapsi/lapsia. Lupaa ei tarvitse kummankaan anella, mutta aina keskustellaan ensin, että sopiiko jos menen, ja kysytään mitä toinen on mahdollisesti ajatellut tekevänsä kyseisenä ajankohtana.

Ehdit hyvin vielä ilmoittaa miehellesi, että sinä et ole toukokuussa enää yhtään viikonloppua kotona, kun sinulla on kaikenlaista menoa.
Ethän sinä voi jättää menojasi myöhemmäksi, koska toinen rakkauden hedelmänne syntyy pian.

Alkuperäinen kirjoittaja :/:
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:

Juuri näin. Meillä ei kyllä ikinä onnistuisi se, että yliolkaisesti vain ilmoitettaisiin että kuules MINÄ menen tuolloin ja tuolloin ja sinulla ei ole mitään sanomista asiaan. Varsinkin kun on lapsi/lapsia. Lupaa ei tarvitse kummankaan anella, mutta aina keskustellaan ensin, että sopiiko jos menen, ja kysytään mitä toinen on mahdollisesti ajatellut tekevänsä kyseisenä ajankohtana.

samoilla linjoilla olen minäkin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No meillä ei ole tässä ihan lähiaikoina mennyt mitenkään kummoisesti ja miehellä on ilmeisesti joku 30-kriisi, kun on kärttynen koko ajan ja mikään ei ole hyvin. Tosin aina se on ollut tuollainen, että ilmoittaa vaan että menee silloin sinne ja tänne tai aina ei edes kunnolla vaivaudu ilmoittamaan, eikä se ainakaan kysy, että voiko hän mennä, menee jos huvittaa, mutta narisee kyllä mun menoista, joita nyt ei niin hirveästi edes ole.

Mietin vain, ettäsitä saa mihin suostuu. ihmettelen naisia jotka suostuu mihin vain..

Alkuperäinen kirjoittaja gfddf:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mietin vain, ettäsitä saa mihin suostuu. ihmettelen naisia jotka suostuu mihin vain..

Kerro mitä sitä sitten pitäisi tehdä. Ero taitaisi olla ainoa ratkaisu.

Oletko joku kynnysmatto? Siltä vähän kuulostaa. Mitäpä jos ihan kylmästi ilmoitat, että nyt ukolla valittavanaan kotielämä teidän kanssa tai sitten sinkkuelämä ilman velvollisuuksia. Jos kerran jo nyt tykkäät olla pojan kanssa kaksin, niin mihin sinä sitä ukkoa tarvitset?

Yhteistyössä