Mies tappoi vauvan kiehuvalla vedellä

IhanaaMahtavaa

Aktiivinen jäsen
02.05.2009
2 570
0
36
Poliisi epäilee: Mies tappoi vauvan kiehuvalla vedellä
15.12.2010 - 13:41 (12:36)

Vankilasta vapautuneen miehen epäillään tappaneen tyttöystävänsä lapsen Dallasissa Yhdysvalloissa. Poliisin mukaan 37-vuotias mies piti alle kaksivuotiasta poikavauvaa kiehuvassa vedessä.

Lapsi sai vakavia palovammoja ja kuoli viime viikonloppuna oltuaan viisi viikkoa sairaalahoidossa.

Mies oli vapautunut vankilasta vuonna 2007. Hänet oli saanut 15 vuoden tuomion murhasta.

Syytetyn mukaan hän oli vahingossa pudottanut kiehuvaa vettä täynnä olleen kattilan pikkupojan päälle. Dallasin poliisin tutkimuksissa on kuitenkin tullut ilmi, että lasta on todennäköisesti pidetty tarkoituksella kiehuvassa vedessä.

Kauhea teko.

Onneks Amerikassa yleensä lainsäädäntö toimii ja tuokin tekijä varmaan joutuu loppuiäkseen linnaan, tai saa kuolemantuomion. Eihän se sitä vauvan omaisilta poista eikä lasta tuo takaisin mutta kumminkin. Suomessa tuosta saisi varmaan vuoden ehdollista ja vähän sakkoja.

Algoma: Miten sinä rankaisisit tässä tilanteessa?? Henkilö on jo lusinut murhasta ja nyt sitten tämä.

Kuolemanrangaistus tuntuu liian heppoiselta tälle tapaukselle. Oisko linnaa lainmukainen tuomion määrä ja sitä ennen kaadettaisiin tämän miehen ylle padallinen kiehuvaa vettä? Katsotaan sitten selviääkö vaiko eikö - herran haltuun. Tosin vankilassa mies taitaa päästä hengestään muutenkin, kun lapsia ja naisia kaltoin kohdelleita vankeja vihataan myös muurien sisäpuolella.

No mercy this time.

Mikä oli aloittajan motivaatio laittaa tää aloitus tänne?
Onko tää jotain "viihdettä"?
...mitäs muutakaan, kun ihmiset tykkää aina riepotella tällaisia aiheita.
Sairasta!

mä en ymmärrä miksi näistä ei saisi keskustella. Miksi se olis jotain rääpimistä? Mua ainakin ahdistaa tämmöset ja tahtoisin niistä jossain määrin keskustella jotta ne ajatukset ei jää niin paljon omaan päähään pyörimään. Haluan purkaa sitä ahdistusta muille. Ja se on helpompaa keskustelupalstoilla ku naamatusten. Kukaan mun tuttavapiiristä ei tälläsistä halua kuulla sanaakaan.

[QUOTE="sondersson";22674114]ja Rumpnisselle vielä kysymys, että saisiko mielestäsi ikäviä asioita edes uutisoida ja jos saa niin miten se eroaa keskustelusta?[/QUOTE]

noh vastaan omasta puolestani: uutisointi on tapahtuneiden asioiden esittelyà (mahdollisismman neutraalisti tietysti) ja kesksutelussa tuodaan ainakin lisàkis (ja tààllà paljonkin) esille omat mielipiteet.

uutisoida saa, kesksutella myòs, mutta mihin ap hàvisi. olisi ollut kiva kuulla hànen pointtinsa?

[QUOTE="Mamma italiana";22674151]noh vastaan omasta puolestani: uutisointi on tapahtuneiden asioiden esittelyà (mahdollisismman neutraalisti tietysti) ja kesksutelussa tuodaan ainakin lisàkis (ja tààllà paljonkin) esille omat mielipiteet.

uutisoida saa, kesksutella myòs, mutta mihin ap hàvisi. olisi ollut kiva kuulla hànen pointtinsa?[/QUOTE]

kyllä mä ymmärrän miten uutisointi ja keskustelu eroaa toisistaan :D Mutta sitä en, että miksi niitten mielipiteitten ilmaisu olisi rääpimistä.

[QUOTE="sondersson";22674203]kyllä mä ymmärrän miten uutisointi ja keskustelu eroaa toisistaan :D Mutta sitä en, että miksi niitten mielipiteitten ilmaisu olisi rääpimistä.[/QUOTE]

riippuu tyylistà. itse en pidà itkuhymiòketjuistaa joita tààllà paljon nàkee. lisàksi minulle minimivaatimus aloittajalle on laittaa ekaksi oma mielipiteensà ja aloittaa keskustelu muulla kuin lainauksella.

ei ole sààntò, minusta nàin

Yhteistyössä