Mies tapailee tuttavaani

  • Viestiketjun aloittaja rikkinäinen
  • Ensimmäinen viesti
rikkinäinen
Tää ei ehkä oo maailman kauhein asia mutta tällä hetkellä tuntuu, etten millään jaksaisi tätä touhua katsella.
Erottiin ihan vasta miehen kanssa ja hän jäi vielä asumaan meille, ennenkuin saisi oman asunnon.

Noo, yhtäkkiä kävi ilmi että miehellä ja tuttavallani (ei mikään hyvä ystävä onneksi), on jotain tapailua ja sen sellaista. Kyllähän sinkku voi tehdä mitä vaan, mutta että asui vielä meillä mun ja lasten kans, ja tapailee tuttavaani! Ei hitto, en millään voi käsittää. Olis edes odottanut että saa kämpän. Jokseenkin sairasta mun mielestä.

Mies sai lähtöpassit heti kun sain tietää asiasta.
Mitä te olette mieltä tälläisestä? Onko se hyväksyttävää? Miten itse suhtautuisitte jos sattuisi omalle kohdalle?
Olen jokseenkin ihan hajalla, ero lähti siis miehen toiveesta. Itse rakastan vielä miestä enkä ole kerinnyt käsitellä vielä eroa loppuun asti.
 
tuli mieleen
Taisit nopeuttaa miehen ja tuttavasi yhteenmuuttoa. Eiköhän niillä ole ollut sutinaa jo silloin, kun ette vielä virallisesti olleet eronneet. Ihan turha enää tässä vaiheessa on loukkaantua.
 
oma kokemus
Mitä siinä pitäisi jäädä odottamaan? Ero on selvä, kumpikin vapaa menemään omilla tahoillaan. Vaikka saman katon alla, niin eronneet kuitenkin. Miten se muuttaisi enää mitään, että mies olisi jäänyt odottamaan, ja mitä hänen edes olisi pitänyt odottaa?
 
"abc"
No jos se on eron halunnut, niin varmasti uusi ollut jo näköpiirissä. Itse en tilannetta kestäisi ja kävisin huutamassa v'tun h'ora sille naikkoselle. Mutta ehkä sinä osaat käyttäytyä asiallisemmin.
 
Rikkinäinen (ap)
Kiitos vastauksista. Tuntuu vaan tökeröltä, että juuri tuttavaa pitää tapailla. Ja tämä on sellainen tuttava että tulen näkemään häntä todella paljon muista syistä. en voi edes karkuun juosta tilannetta.
 

Yhteistyössä