Mies tapaa lastaan exänsä luona - nyt se on alkanut häiritsemään

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olemme seurustelleet muutamia kuukausia. Nyt minua on alkanut kiusaamaan yllättävän paljon, että mieheni tapaa lastaan exänsä kotona, viettää siellä viikonloppuja. Itsellänikin on lapsia ja tiedän, että lasten asiat ja hyvinvointi menee kaiken edelle. Siksi alkuun koin, että tuo järjestely on ok, koska lapsi on tässä se pääasia.

Asia on ruvennut nyt vaivaamaan minua, koska olen huomannut, miten miehen exä pyörittää koko sirkusta. Heillä on yhteishuoltajuus, mutta lapsen äiti sanelee kaiken. Hän ei anna lupaa, että saisin edes tavata mieheni lapsen. Hän päättää lapsen tapaamisista, vedättää rahaa mieheltä ja tämän äidiltä jne. Olen alkanut pohtimaan, että ehkei lapsen äiti ole pystynyt pääsemään miehestä koskaan yli heidän eronsa jälkeen, koska tämä miehen säännöllinen kyläily on kuitenkin jatkunut jo yli 4v, eli heidän erostaan lähtien.

Vietämme mieheni kanssa paljon aikaa minun luonani, lapseni pitävät miehestä paljon. Ehkä olen pikkumainen, mutta minua on alkanut suunnattomasti ärsyttämään, että minä kustannan kaiken, ruoat, asumme maalla, joten kuskaan miestä (hän on luopunut autostaan, koska itse asuu kaupungissa), jotta hän pääsee kulkemaan meille, tietysti ennemmin tai myöhemmin myös juoksevissa kuluissa (vesi yms) alkaa hänen täällä viettämänsä aika tuntumaan. Tämä saattaa kuulostaa nipottamiselta, mutta minusta tämä ei ole tasapuolista. Eikai seurustelusta kuulu aiheutua vain toiselle osapuolelle kuluja?! Harmistustani tässä lisää vielä se, että mies syytää lapsen äidille yhtenään rahaa elatusmaksujen lisäksi, täyttää säännöllisesti heidän jääkaapin, kun sinne viikonlopuiksi menee.

Onkohan tämä asetelma jo lähtökohtaisesti sellainen, ettei tästä aiheudu kuin huonoa mieltä tai sitten joudun vain sietämään kaiken?!?
 

Yhteistyössä