mies suuttui kun suutuin sille koska otti minusta valokuvan pikkarit jalassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hitto

Vieras
ja menkkaside loisti sieltä pikkareista. omalla kännykkä kamerallaan napsasi kuvan kun pyllistelin pyykkiä koneesta ottaessani.

suutuin tästä miehelle ja mies suuttui tästä niin että ei puhu mitään! ottaa päähän tuollanen lapsellinen pelleily ja sitten itse vielä suuttuu omasta typeryydestään.

ja mun mies on onnistunut ottamaan kuvan ilman niitä pikkareita ja kännyllään, ihan multa kysymättä... Eipä ollut kiva katsella omaa revaansa mistään puhelimen näyttöruudulta. Onneksi poisti sen myöhemmin, kun vaatimalla pakotin! osaa olla joskus aika raivostuttava, mies siis. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
musta ei todellakaan ole kiva että mun kuva missä olen kulahtaneissa pikkareissa menkkarätti perseessä on sen puhelmiessa!!

Mut ajattele se niinpäin, ett hän on rakastunut suhun, vaikka sulla on se menkkarätti persuksissa ja haluaa ylpeänä esitellä sitä kuvaa muillekin! ;) huumorilla selviää, vaikka sua ei nyt naurata, niin hguomenna voi jo naurattaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Näytäs:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
No ei kyllä naurattaasi muakaan tuollaanen ja olisin raivona niin kauan, että mies poistaa kuvan.

Mikäs arvon rouvaa sitten ylipäätänsä naurattaa?

Ensinnäkään mä en ole rouva ja toisekseen mä nauran monillekin asioolle, mutta ap:n kertoma juttu ei ole mun mielestä hauska.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no en todellakaan lähetä mitään pyllistely kuvia miehelle keskellä päivää töihin eism!! buhaahahah johan se ajattelis et mä oon sekasin menny.

ai.. minä olin eile vapaalla ja lähetin pimpistäni kuvan. Viime viikol pistin tisseistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Näytäs:
No ei kyllä naurattaasi muakaan tuollaanen ja olisin raivona niin kauan, että mies poistaa kuvan.

Mikäs arvon rouvaa sitten ylipäätänsä naurattaa?

Ensinnäkään mä en ole rouva ja toisekseen mä nauran monillekin asioolle, mutta ap:n kertoma juttu ei ole mun mielestä hauska.

En tajua miks Scarlettia pidetään jotenkin tiukkiksena.
Itsellä ei oo ainakaan sellanen kuva hänestä.
Eikä miutakaan tollanen naurattais.

Mun mies ei kyllä edes ole mikään sellainen pervo että sitä kiihottas jos mä laittasin kuvan pimpistäni sille esim jos on töissä. tulis varmaan takas viesti et onko siin joku vikana vai mitä sä kuvaa laitoit. saisin nolona selittää et no eiii oo kun huvikseni sulle pimpinkuvan pistin.

Yhteistyössä