Mies,strippari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On minulle seksikaupassa käydessä joskus strippari tullut tarjoamaan privaattia, mutta olen kohteliaasti kieltäytynyt. Minulla on paremman näköinen vaimo kotona, ei tarvitse muita strippareita ;) Hintaa tai kestoa en ole tullut edes kysyneeksi.

Taman keskustelun saamat savyt tekevat minut sanoinkuvaamattoman iloisiksi.Pienimunaisena miehena olen onnellinen, etta vaimoni on valinnut minut jollain muilla kriteereilla. Fiksuna ja filmaatisena naisena hanella olisi varmaan ollut mahdollisuus valita mies pelkan mulkun koonkin perusteella.

miehet! kysymys vielä tästä aiheesta; minkälaista tyydytystä privaten katsominen antaa?????
kuinka lähelle te pääsette stripparia joka teille näyttelee itseään.... onko hän ihan ilman vaatteita??
vastauksia omantunnon mukaan..........

Mutta jos mies käy strippibaareissa, se saattaa hyvinkin johtaa suhteen toimimattomuuteen. Nainen kokee itsensä riittämättömäksi ja menettää seksihalunsa. Mies ei enää ole tyytyväinen kun kotona ei saa seksiä jne.

Kyllä se antaa tyydytystä nähdä miten nainen kiemurtelee edessä ja näyttelee kaiken, niin irstas ja niin rivo ja aivan lähelläkin. Voin tuntea jopa pillun tuoksua...aaah, mahtavaa!

Oletan että kyselet tätä koska oma miehesi käy näitä esityksiä katsomassa. Olen vakaasti sitä mieltä että jos asia sinua noin paljon vaivaa että tunnet tarvetta kysellä asiasta , olet väärän miehen kanssa. Jos miehesi ei voi harrastustaan lopettaa niin vaihda miestä. Niitäkin miehiä on jotka eivät noissä räkälöissä juokse.

Eipä ne stripparit niin kaksisen näköisiä varmasti ole. Oma mieheni sanoi että ainoa joka ylipäätään on jäänyt mieleen, oli todella lihava. Että kokemukset tuskin ovat olleet mitenkään kummoisia jos mieleen on jäänyt vain negatiivinen.

Ja faktahan on että kaikki joille sitä hyvää ulkonäköä on suotu ovat jossain aivan muualla kuin strippaamassa. Jos itsensä esittely kiinnostaa ja ulkonäköä on niin ovat malleina, eivät strippareina. Ja ottaen huomioon miten harva nainen moiseen ammattiin edes suostuisi niin veikkaan että kyseiset baarit eivät paljon voi ulkonäön perusteella työntekijöitä karsia.

Aivan kasittamatonsta miten jotkut eivat ymmartaneet nim. Paavon vitsailevan osuvalla ironiallaan!

Nama ovat sitten varmasti niita samoja tyyppeja jotka kayttavat energiaansa sen miettimiseen minkamoisen uhan se kiintea strippari tuo parisuhteseensa.

Se strippari ei ole mikaan uhka, ei kenellekaan. Todellinen uhka saattaa sitten olla se, etta elaa epastabiilin kumppanin kanssa rakkaudettomassa liitossa. Silloin kaikki ymparilla olevat asiat voidaan nahda uhiksi, koska suhteella ei ole todellista pohjaa. Jos itse on tasapainossa ja on yksi niista onnellisista jotka ovat loytaneet aidon rakkauden/kauniin kumppanuuden, tallaiset asiat eivat ole ahdistavina teemoina lasna. Ts, esim miehella ei ole tarvetta harrastaa strippiluolia eika nainen panikoi muiden naisten vaikutuksesta mieheensa.

Ja mita naisten vertailuvimmaan tulee, se syntyy ennenkaikkea siita etta nainen itse vertailee itseaan muihin naisiin. Tama on ulkonakokeksittyneisyys-trendin yms kulttuurillisten, myos biologisten asioiden aikaansaama summa.

Ts nainen elaa harhassa etta mies on ennenkaikkea seksuaalisuutensa ohjaama olento, ei niinkaan sydemmellaan ajatteleva, moraalinen ja sielukas ihminen. Tietysti tama voi ollakin totta, mutta silloin pitaa lahtea suhteesta tallaisten pohdiskelujen sijaan.

Mina elin aikani suhteessa jossa koin ahdistusta kaikenmaailman typerista, aika-ajoin uudistuvista teemoista, kulutin energiani niiden pahkailemiseen, kunnes eraana kirkkaana paivana oivalsin, etta se kaikkien ahdistusten aiti, teemojen teema, oli yksinkertaisesti se, etta han oli kaikkea muuta kuin se-yksi-niista-oikeista-kumppaneista minulle.

Suhteesta lahdettyani olen taas nahnyt syvyyden ja kauneuden ymparillani, palasin taas itseeni ja niihin teemoihin jotka todella kasvattavat, lisaavat ymmarysta ja hyvaaoloa.

Strippari, alaston nainen/kaunis nainen ei siis minkaan hyvan parisuhteen uhan ydin.

Ja jos se todella sita on, niin suhde on jo tuhoon tuomittu. Sitten voi miettia miten haluaa jatkaa elmaansa.

Voimaa kaikille!

Vanha keskustelu, mutta jos joku miettii noita samoja juttuja tälläkin hetkellä niin vähän tarkennusta joihinkin juttuihin. Olen siis itse strippari ja mieheni mielestä kaunein nainen maan päällä, tapasimme kun olimme molemmat viihteellä ravintolassa, hän ei siis rakastunut minuun koska olin se kaunis strippari lavalla, vaan koska tykkäsi luonteestani.
Mekin, stripparit, olemme ihan tavallisia naisia ja meitä on kaikennäköisiä; hoikempia, pyöreämpiä, pienet rinnat, isot rinnat, luomut, silikonit... Koska kaikki miehet (ja naiset) eivät tykkää samoista asioista, eli on hyvä jos on mahdollisimman monelle jotain.
Eikä ole totta, niinkuin joku viestiketjussa sanoi etteivät kauniit ihmiset tälle alalle tule. Mielestäni olen hyvännäköinen ja malliksikin olen kelvannut (Irina Tundra) ja mielestäni monet kolleegatkin ovat hurjan kauniita, jopa täydellisiä naisia, mutta taas, kaikilla omat mieltymyksensä...

Private maksaa yleensä 10min 15e - 30min 50e, ja kaikkea siitä välistä, riippuen paikasta/paikkakunnasta. Tyttö pyytää sitten erikseen tippiä jos asiakas haluaa esim. rohkeamman shown, jossa näkyy enemmän p*llua tai haluaa koskea esiintyjään. Eli joo, ollaan kahdestaan huoneessa asiakkaan kanssa, kaikki vaatteet riisutaan ja ollaan ihan kädenulottuvilla.
Olenpa joskus ihmetellyt ja myöskin kysynyt miehiltä miksi he tulivat minua katsomaan (ja voin sanoa että striptease/private esitystä käy katsomassa ihan kaikenlaiset miehet; nuoret, vanhat, naimisissa olevat, naimattomat, suomalaiset, ulkomaalaiset, hyvin toimeentulevat, "sossu-tapaukset"...), niin suurin osa on vastannut että haluavat vain tulla katsomaan kaunista esitystä/tanssia/vartaloa, eli viihteelle vaan, ja onhan live-esityksen katsominen erilaista kuin TV/tietokone-ruudusta katsominen. On tosiaan ollut niitäkin, jotka tulivat sen takia ettei kotona mene hyvin/tapahdu mitään, valitettavasti, mutta kerron vain faktan, mitä olen itse kuullut.

Niinkuin Witsku jo siinä sanoi, niin se, että naiset pelkäävät miesten vertaavan heitä muihin naisiin, tulee kai juuri siitä, että mekin koko ajan verrataan itseämme toisiimme. Minäkin vertasin mun miestäni edellisiini, vaikka en halunnut, mutta ajatukset vain tuli automaattisesti päähän!

miehet! kysymys vielä tästä aiheesta; minkälaista tyydytystä privaten katsominen antaa?????
kuinka lähelle te pääsette stripparia joka teille näyttelee itseään.... onko hän ihan ilman vaatteita??
vastauksia omantunnon mukaan..........

Jos tilaa privaatin "näyttelyn" niin saa katsella alasti. Jos on kiihottava nuori niin maksaa lisäajasta ja saa muutakin kun katsella. Kyllä vanhemmallekin kelpaa jänteikäs ISO nuori mies. Joskus pitää nauttia siitä itsestään.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä