Vanha keskustelu, mutta jos joku miettii noita samoja juttuja tälläkin hetkellä niin vähän tarkennusta joihinkin juttuihin. Olen siis itse strippari ja mieheni mielestä kaunein nainen maan päällä, tapasimme kun olimme molemmat viihteellä ravintolassa, hän ei siis rakastunut minuun koska olin se kaunis strippari lavalla, vaan koska tykkäsi luonteestani.
Mekin, stripparit, olemme ihan tavallisia naisia ja meitä on kaikennäköisiä; hoikempia, pyöreämpiä, pienet rinnat, isot rinnat, luomut, silikonit... Koska kaikki miehet (ja naiset) eivät tykkää samoista asioista, eli on hyvä jos on mahdollisimman monelle jotain.
Eikä ole totta, niinkuin joku viestiketjussa sanoi etteivät kauniit ihmiset tälle alalle tule. Mielestäni olen hyvännäköinen ja malliksikin olen kelvannut (
Irina Tundra) ja mielestäni monet kolleegatkin ovat hurjan kauniita, jopa täydellisiä naisia, mutta taas, kaikilla omat mieltymyksensä...
Private maksaa yleensä 10min 15e - 30min 50e, ja kaikkea siitä välistä, riippuen paikasta/paikkakunnasta. Tyttö pyytää sitten erikseen tippiä jos asiakas haluaa esim. rohkeamman shown, jossa näkyy enemmän p*llua tai haluaa koskea esiintyjään. Eli joo, ollaan kahdestaan huoneessa asiakkaan kanssa, kaikki vaatteet riisutaan ja ollaan ihan kädenulottuvilla.
Olenpa joskus ihmetellyt ja myöskin kysynyt miehiltä miksi he tulivat minua katsomaan (ja voin sanoa että striptease/private esitystä käy katsomassa ihan kaikenlaiset miehet; nuoret, vanhat, naimisissa olevat, naimattomat, suomalaiset, ulkomaalaiset, hyvin toimeentulevat, "sossu-tapaukset"...), niin suurin osa on vastannut että haluavat vain tulla katsomaan kaunista esitystä/tanssia/vartaloa, eli viihteelle vaan, ja onhan live-esityksen katsominen erilaista kuin TV/tietokone-ruudusta katsominen. On tosiaan ollut niitäkin, jotka tulivat sen takia ettei kotona mene hyvin/tapahdu mitään, valitettavasti, mutta kerron vain faktan, mitä olen itse kuullut.
Niinkuin Witsku jo siinä sanoi, niin se, että naiset pelkäävät miesten vertaavan heitä muihin naisiin, tulee kai juuri siitä, että mekin koko ajan verrataan itseämme toisiimme. Minäkin vertasin mun miestäni edellisiini, vaikka en halunnut, mutta ajatukset vain tuli automaattisesti päähän!