Mies,strippari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt jäi mietityttämään. ""Eli jos hän jyrkästi kieltää fantasioivansa, niin mitä todennäköisemmin sitä kuitenkin tapahtuu.""
Pohdin tätä nyt ihan yleisesti, en pelkästään tässä strippari asiassa. Jos mies siis järkästi kieltää niin tod näk valehtelee. Mutta toisaalta jos asia ei ole niin kuin nainen epäilee niin täytyyhän miehen silloinkin kieltää. Eihän kukaan mies myönnä jotain mikä ei ole totta. Mistä siis nainen tietää milloin mies kieltää totuuden ja milloin puhuu totta kieltäessään jonkun tapahtuman?

Taisin kirjoittaa turhan kategorisoivasti. Yritän selventää ajatuksiani. On nimittäin jopa tutkittu sitä, että mitä jyrkemmin jonkun asian kiistää ja jopa siitä hiiltyy, sen varmemmin sitä myös tekee. Eli jos mies hiiltyy vaimolleen siitä, että tämä kyselee esim. nyt puheenaolevasta rakastelun aikaisesta toisen naisen fantasioinnista, silloin mies haaveilee muista. Sen sijaan jos mies ei juuri muuta kuin toteaa, ettei asiassa ole perää, hän todennäköisesti puhuu totta. Tosin hiiltyminen riippuu jossain määrin myös luonteesta, mutta yleensä sen aiheuttaa varmimmin huono omatunto, kun kokee ""joutuvansa syytetyn penkille"".

Erittäin vaikea tuolla perusteella mennä kenenkään valheellisuutta tulkitsemaan, väitän minä. Ihan sillä totean kun toivon etteivät kaikki naiset nyt ryntää miestään valehtelusta syyttämään jos ovat joskus hiiltyneet. Itse olen saanut parikin miestä eri aiheista totaalisesti hiiltymään kun olen tarpeeksi kauan jankannut. Siis sillä, etten usko kun mies kiistää. Ja vastaavasti itse olen raivostunut kun on tarpeeksi perättömästi syytetty. Vaikea juttu siis.

Ylipäätään, mistä sitä milloinkaan voi tietää mitä toisen päässä liikkuu. Itse olen ottanut linjaksi että minun on aivan turha stressata asioista joita en koskaan voi todistaa todeksi tai toisaalta valheeksikaan. Miksi murehtisin mieheni ajatuksia kun en millään ikinä voi asian oikeaa laitaa varmistaa? Alkuperäisen tapauksessa luulen ettei ongelma ole niinkään miehen ajatuksissa vaan vierailuissa strippibaarissa. Nainen ei sitä sulata, eikä tarvitsekaan. Ongelma poistuisi sellaisen miehen kanssa joka ei jatkuvasti kyseisissä paikoissa ramppaa.

stripparia katsotaan aivan samalla tavalla, kuin kauniita ja rohkeita. naiset on aivan turhaan huolissaan siitä, että verrataanko heitä strippariin. Strippaus on viihdettä ja vain yksi laji viihteessä, eikä sen enempää. Olen käynyt katsomassa stripparia monta kertaa, sekä yksin, että vaimoni kanssa, eikä siinä ole mitään ihmeellistä. tasapuolisuuden nimessä yhdessä myöskin mies-stripparia.

Kyllä naisten kanattaa olla todella huolissaan, jos mies näkee stripparin. Minäkin kerran kävin katsomassa moista esitystä, ja huomasin, että sillä oli kiinteämpi perse, kuin vaimollani ja siltä istumalta marssin kotiin ja otin eron.

Mielenkiintoinen aihe. Merkitseekö miehille rinnat niin paljon kun kirjoittaja ilmaisee... entäs kiinteä kroppa.. kauniimpi iho...notkeat liikkeet...
Näkyykö niitten naisten iho niin täydelliseltä kun kirjoittaja asian ilmaisee??????
Kuinka moni miehistä kertoo vaimolleen käyneensä privatessa tai seksiklubissa? Toivon rehellisiä mielipiteitä miehiltä. Onko ne strippariklubin naiset niin täydellisiä????.

Eihän ne strippariklubin naisetkaan aivan täydellisiä ole, eikä sillä ole niin väliäkään. Minulle naisessa merkitsee vain pillu. On aivan sama minkä näköinen nainen on ja minkälaiset rinnat hänellä on. Vain sillä on merkitystä miltä pillu tuntuu ja miten hän sitä antaa.

En tiedä valitseeko kaikki naiset miehensä kalun koon mukaan, mutta minä voin tunnustaa, että näin tein. Minulla oli useita miehiä ennen, kuin löysin tämän nykyisen ja voin sanoa, että rakastuin juuri hänen suureen kaluun.

Naiset pelkää että miehet vertailee heitä muihin naisiin, koska naiset itse vertailevat miehiään muihin niin paljon. Naisiin iskee kateuden kipinä, kun jonkun tutun mies tekee jotakin romanttista. Naisen suusta saa useamminkin kuulla sanat ""voikun minunkin mieheni..."", ""minun mies ei koskaan"".

Nainen siis vertaa omaa ukkoaan monilla eri tasoilla muihin. Siksi naista pelottaa, että mies vertaa häntä muihin kun mies näkee muita.

Ja itse olen nähnyt sekä mies- että naisstrippareita ja harva niistä kuitenkaan kovin kaksinen on. Ei huippuhyvännäköiset ala strippareiksi...

Yhteistyössä