Mies soitti ostaneensa puuduttavaa suihketta :)

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hei";25740000]Mielenkiinnosta kyselen, jos mies tulee parissa minuutissa tarkoittaako se, että naisella on älyttömän hyväntuntoinen pillu vai johtuuko jostain muusta? Ihmettelen vaan kun naiset täällä valittaa. Eikö se ole kohteliasuus, jos mies tulee nopeasti?[/QUOTE]

No ei todellakaan tunnu mitenkään kohteliaisuudelta.

[QUOTE="Hei";25740000]Mielenkiinnosta kyselen, jos mies tulee parissa minuutissa tarkoittaako se, että naisella on älyttömän hyväntuntoinen pillu vai johtuuko jostain muusta? [/QUOTE]

Nainen on uusi tai erityisen kiihottava tai sitten mies olisi jopa yksikseenkin ollut jo hyvää vauhtia tulossa reisille?

[QUOTE="Hei";25740020]Minä ottaisin sen kohteliaisuutena. Ehkä olen sitten jotenkin outo.[/QUOTE]

No voishan sen yhden kerran vielä ottaakin, mutta ei se mitään kivaa varmaan jatkuvalla syötöllä ole, jos seksi ei koskaan kestä kuin minuutin tai kaksi. Vähän sama kuin valmistaisi kovalla vaivalla hienon illallisen, jonka joku vetää nassuun kahdessa minuutissa nautiskelematta sen ihanista aromeista. Samahan se on seksissä, että siitä on kiva nautiskella yhdessä kaikessa rauhassa kaikista "aromeista" nauttien. Ainakin mulla. Otan kohteliaisuutena sen, kun mies voi ja haluaa keskittyä minuun ja siihen mitä yhdessä koetaan.

"Mä"
Lisään vielä, mulla joku vuosi sitten oli yksi joka tuli kohtalaisen nopeasti, ja se kiihotti ja tuntui todella kivalta. Mutta yleensä se kesto tuppaa olemaan liikaa, ja eihän siinä voi ku ajatella että römpsä on kelvoton.
Ja toi nykyinen sitten kun ei tosiaan tuu ollenkaan:(

"Mä"
No, sen parin minuutin session jälkeen kun ottaa uusiksi tarvittaessa, niin kestääkin jo paljon kauemmin.
Ja haluttaessa on sitten käytössä nuo voiteet ja mielialalääkkeet yms.
Toisin päin ei taas ole mitään tehtävissä. Että edelleen, parin minuutin muna on parempi kuin tunnin.

Yhteistyössä