Mies sitten suuttui...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi vietävä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi vietävä

Vieras
Katottiin eilen Kuorosotaa ja odotin kieli pitkällä että ottaako Veeti paidan pois... Mies hölisi omia juttujaan ja sanoin sille että ole nyt hiljaa kun mä katson tätä ohjelmaa ja sitä ottaako Veeti paidan veks.. No ottihan se, mistä sitten iloitsin ääneen. Tästä mies otti herneen nenään ja alkoi vouhkata.

Mä en käsitä miksi, sillä ei mua ole haitannut koskaan esim se että äijä katselee tissi-babe kuvia netistä ja tietokoneensa taustakuvana on tällainen pimu... jne.

Meni hermot koko ukkoon, mutta enpä sanonut mitään.

Mun mies tuli mut peräti hakemaan saunasta, että tuu jo, Veeti ottaa pian paidan pois :) Ja hkehu itekin, että on ukko hyvässä kunnossa :) Eksä olis kyllä kanssa vetäny kokonaisen palkon nokkaansa.

No se loukkaantu kun sä toisesta miehestä niin innostuit.. Koskas olet samalla tavalla kiljahtanut kun miehesi on paidan riisunut.. tai muuten samalla-lailla ihaillut hänen vartaloaan??

Ens kerralla miehesi riisuessa,niin kiljahda sillee.. grr ja mene hivelemään hänen ihania rintalihaksiaan :D hih

hih, ja mun 6v tyttö odotti koko illan,et milloin Veeti ottaa paidan pois.itki niin vuolaasti ,kun Veeti putos kisasta,kun hän kuulemma ois halunnu nähä sen hameessa(ja äiti ilman hametta;)) . ei aijo enää ikinä karsoa kuorosotaa...

....Odotin tota paidan riisumista ja voi jehna....Mies oli siinä vieressä ja sanoin et'"Toi Veeti on sit ihana,sil on pilkettä silmäkulmassa!".Mies totes"Niin,se on sellanen symppis"Näin mun mieheni siis yhty mun mielipiteeseeni täysin!!!=)=)

Sama täällä, hehkutin koko ohjelman ajan että ottaako se paidan pois vai ei... Mies vain nauroi ja kun kysyin että häiritseekö häntä mun hehkuttaminen, niin sanoi että ihan vapaasti vaan, ei haittaa.

Tosin mies kyllä haukkui sitten Veetin kuoron esityksen lyttyyn ja sanoi toivovansa että Veeti putoaa, eli ehkä oli mustis kuitenkin?

Yhteistyössä