mies sitten ilmoitti olevansa töissä huomisenkin

  • Viestiketjun aloittaja marinaa,lukee ken tahtoo
  • Ensimmäinen viesti
marinaa,lukee ken tahtoo
tää on taas tätä meillä. Mies tosta vaan ottaa lisäduuneja, vaikka on sovittu, että huomenna mä shoppailen meille kaikille juhlavaatteet, jotka on pakko hankkia ennen koulun loppua!! Kuinka ihmeessä mä shoppailen lasten kanssa...
...ahgh!!!!
Joo, sanokaa joku, että olkaa onnellisia, että on töitä. Mä olisin onnellinen, jos ukko sais loparit!! Mä painuisin töihin ja saisi ite yrittää setviä lasten kanssa kaikki hommat.
Ja mies ottaa lisäduunia, kun rahat ei riitä. Mitä notkuu niin huonopalkkaisessa työssä, että oikeen hävettää!!!..gzr..arghh...........
 
niih
Alkuperäinen kirjoittaja TreÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vauvamasu 3kk:
vie lapset jonnekin huvittelemaan kuten isovanhemmille kylään siksi aikaa kun teet vaateostokset, isommat voi kysyä kaveriltaan pääseekö kylään...
:LOL: Voi sua vauvamasu3kk, kyllä huomaa ettei sinulla ole lapsia!
Ööö? Mistä sen huomaa? Mulla on lapsia ja olisin voinut ehdottaa lähes samaa :)
 
ap
niin, kaikilla ei ole isovanhempia käytettävissä. Eikä muitakaan. Jos aikoo olla tehokas niin huutavien lasten kanssa vaan kauppaan. Lahjoa ne tikkareilla, roskaruoalla ja karkeilla. Ostan leluja ym.sitten hermostuksissani, kunhan ovat hiljaa. Tulee kallis kauppareissu. Ja koska hermot menee varmasti, teen vikavalintoja ostoksissa, joten joutuu kuitenkin mennä vaihtamaan vaatteista edes osa. Suo siellä vetelä täällä. Ja nyt joku nenäkäs, annas olla jos sanot, että pitikö mennä sitten hankkimaan lapsia köyhänä. Kuules köyhyyttä ei olisi, jos meillä olis niin päin, että mä kävisin duunissa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja z:
Mikäs sua sitte estää töihin menemästä ?

Vai onko lapsista joku vielä niin pieni ?

Vaihdat shoppailupäivän toiseen päivään ?
joo, yx on ihan liian pieni vielä, mussukka! En marisis, jos olisi vaihtoehtoja. Kaikki muut päivät on joko mies töissä tai muita menoja esim.pojan kisoja. Täytyy nöyrtyä ja mennä sinne kauppaan vaan :(
 

Yhteistyössä