mies sitten ilmoitti että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joopa joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joopa joo

Vieras
piti pestä mattot tänään mutta mies ilmoitti että hanki ittelles joku muu pyykinpesukaveri. Miehellä ei ole kuulemma aikaa mattopyykille, lähti sitten autolla kaverinsa mökille ja jätti mut mattojen kanssa pihalle vauvamasun (21 rv) ja 3 vee tytön kanssa. Kukas lähtis siis kaveriks mattoja pesemään kun kaikki tutut asuu yli 30 km päässä kotoamme ja itse en pysty märkiä mattoja kantamaan masukin vuoksi....

mun miestä ei ikävä kyllä komennella..... mies suuttui vielä siitäkin kun en lähtenyt mukaan sadan asteen helteelle kallioiselle mökille nauttimaan merituulista. Mun olis pitänyt kuulemma lähteä edes jonnekin hänen kanssaan koska kukaan terve ei kuulemma tee hommia päivisin. Tosin hän ilmoitti että matotkin jää pesemättä, vaikka yöllä haluaisin pestä, jos se on hänestä kiinni. Eli jostain pitäisi kaveri pyykille saada.

No mä pistäisin viestin, että rupeenpa sitten kattelemaan uutta miestä avuksi matonpesuun ja vähän muuhunkin. Mies voisi mun puolesta jäädä sinne mökille vaikka loppuelämäksi.

Takaisin ei todellakaan olisi tulemista.

jos nyt järjellä ajatellaan niin onko ne matot nyt niin tänpäivän asia. Olisitte yhdessä vaan nauttineen kauniista säästä. Sulla on varmaan jo pesänrakennusvietti menossa, mutta kyllä ne vielä kerkiää.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos nyt järjellä ajatellaan niin onko ne matot nyt niin tänpäivän asia. Olisitte yhdessä vaan nauttineen kauniista säästä. Sulla on varmaan jo pesänrakennusvietti menossa, mutta kyllä ne vielä kerkiää.

nii mäkin ajattelen. mikä pakko just tänään...

Alkuperäinen kirjoittaja wb:

Joo vkonloppunahan on esim luvattu sadetta. Sithän on hyvä pestä matot ja hyvin kuivuu! Miksi tehdä jotain tänään minkä huomennakin voi siirtää huomiseen...

Miä pistin ukon tiistaina peseen matot. Seurailin noit säätiedotuksii ja viikonlopul ois sit
-ei näin aurinkoista ja lämmintä-
Että kerkeis hyvi kuivumaankii ennenkuin viilenee ja sateet alkaa!

Mukisematta meni ja pesi, kun ittekkii sit aatteli et aika hölmöö pestä sateita edeltävänä iltana.

Tyhmä miäs aapeellä. Etekii jos oli sovittu et tänää pestää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja wb:

Joo vkonloppunahan on esim luvattu sadetta. Sithän on hyvä pestä matot ja hyvin kuivuu! Miksi tehdä jotain tänään minkä huomennakin voi siirtää huomiseen...

Ehkä...toisaalta, mutta muihin olosuhteisiin nähden en kannata...

pesin ihan vapaaehtoisesti itse matot, painepesurilla tosin. ei siinä mitään apua tarvittu, edes kuivumaan ripustamisessa. ja matot on 240 x 240, eli ei ne ihan höyhenenkevyitä ole märkinä nostella. viikkoja 32 +2. asenteesta se on kiinni, jos ei muka pysty jotain tekemään... :(

olen puhunu mattojen pesusta jo pari viikkoa ja kun kuulin että vkloppuna olis huono keli niin meinasin, että nyt ja heti jotta saadaan mattot kuivaksi!!! Taitaa tulla sit tosiaan pesulakeikka mut siinäkin on pieni ongelma... maksaa ihan tuhottomasti ja mun mies on niin pihi että se ei maksa eurokaan yhdestäkään pesusta. Maksan hänenkin takin pesut (untuva ym. takit) koska hän ei suostu maksamaan pesuloille mitään. On kuulemma niin törkeää rahastusta!!! No joo, ehkä pesen matot ensi kesänä kun masukki on jo syntynyt ja pystyn itse kantelemaan märkiä mattoja.

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
olen puhunu mattojen pesusta jo pari viikkoa ja kun kuulin että vkloppuna olis huono keli niin meinasin, että nyt ja heti jotta saadaan mattot kuivaksi!!! Taitaa tulla sit tosiaan pesulakeikka mut siinäkin on pieni ongelma... maksaa ihan tuhottomasti ja mun mies on niin pihi että se ei maksa eurokaan yhdestäkään pesusta. Maksan hänenkin takin pesut (untuva ym. takit) koska hän ei suostu maksamaan pesuloille mitään. On kuulemma niin törkeää rahastusta!!! No joo, ehkä pesen matot ensi kesänä kun masukki on jo syntynyt ja pystyn itse kantelemaan märkiä mattoja.

Olet puhunut, mutta ette olleet sopineet päivästä, joten turha syyllistää ukkoa jos sillä oli sovittu muuta menoa.

Musta tuo oli nyt sen laatuinen teko sun mieheltäsi, että sitä ei olisi tarvinnut edes täällä toitottaa. Normielämää. Jos ei miestä kiinnostanut. Jos et ollut sille selvästi sanonut, että tänään mennään. Jos miehesi oli väsynyt. Ei tuo teko ainakaan miehestäsi paskaa miestä tee enkä jaksa kovasti tässä alkaa miksikään haukkumaan.

eiköhän se niin ole että kun ollaan oltu yhdessä iät ja ajat niin joskus joku asia voi tympiä ja tulee ihan sanottua/kirjoitettua se ääneen/ruudulle. Ei tästä nyt pitäny mitään lämpöjä muiden kerätä!! Höh!

Alkuperäinen kirjoittaja miukuliina:
pesin ihan vapaaehtoisesti itse matot, painepesurilla tosin. ei siinä mitään apua tarvittu, edes kuivumaan ripustamisessa. ja matot on 240 x 240, eli ei ne ihan höyhenenkevyitä ole märkinä nostella. viikkoja 32 +2. asenteesta se on kiinni, jos ei muka pysty jotain tekemään... :(

Mä en nyt muuhun sano mitään mutta ei se aina noin mustavalkosta ole. Toiset voi rehkiä raskaana miten vaan, toisilta on seksi ja nostelut ja työt kielletty raskauden alusta saakka.