mies sekoaa aina kummipojan lahjoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
kun hänen mielestään kummipojalle pitäisi antaa ihan järjettömän kalliita lahjoja. meillä on siis yksi kummipoika, täyttää kohta 10v. hillitön Simpsonit-fani ja mä ostin sille sitten lahjaksi Simpsonit-DVD-boxin. ja meidän iskä se alkaa miettiä että "eihän toi piisaa mihinkään, mitä muuta me annetaan?".

olin ihan :o että se boxi on AIKA KALLIS ja näillä tuloilla ei muutenkaan kovin montaa tyyristä lahjaa ostella. justiinsa lähetin pojalle itse kutomani liekkisukat ja pääkallovillapaidan.

että näin. oli pakko narista vähäsen.

Joo, mä en kans käsitä tota lahjahysteriaa...Minkä takia ei se yksi lahja riitä (oli se sitten minkä hintanen tahansa) ? Miehellä kans tuppaa välillä mopo karkaamaan käsistä kun lahjoista on kyse. Ei mitään käsitystä siitä mikä on tarpeeksi.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Meillä munakas taas ei ymmärrä sitä että lahjoja ois ihan hyvä antaa, ja ne vois maksaa jopa enemmän kun yhden euron :whistle:

no en MÄ niitä lahjoja saa mutta jostain kumman syystä kummipojalle pitää olla joka joulu ja synttäri valtava kasa. samoin kummipojan siskolle.

ja MUN mielestä 40 euroa on kyllä ihan hyvä summa jo lahjasta :snotty:

Yhteistyössä