Mies seisoi yöllä mun vieressä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh

Vieras
muna ojossa. Heräsin siihen kun vaan seiso siinä seisokin kanssa, meinasin saada sydärin. Kai unessa olin vaistonnut että joku kyylää mua. :(
Kun olin kiljassu pari kertaa se veti housut jalkaan ja meni omalle petilleen. :( Ei sanonut sanaakaan. Jotenkin karmi loppu yö enkä enää saanut kunnon unia. Aamulla kysyin mitä vittua oikein meinas, ni sano vaan että panetti.
Onkohan tuo oikeesti ihan ok. :(

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
muna ojossa. Heräsin siihen kun vaan seiso siinä seisokin kanssa, meinasin saada sydärin. Kai unessa olin vaistonnut että joku kyylää mua. :(
Kun olin kiljassu pari kertaa se veti housut jalkaan ja meni omalle petilleen. :( Ei sanonut sanaakaan. Jotenkin karmi loppu yö enkä enää saanut kunnon unia. Aamulla kysyin mitä vittua oikein meinas, ni sano vaan että panetti.
Onkohan tuo oikeesti ihan ok. :(

on. miehen aivot olivat siellä missä munakin=)

No eihän tuo nyt ollut mittään. Olisi vaan halunnut hieman erilailla aloittaa seksin ja yllättää sinutkin. Olisit antanut mennä vaan. Lannistui sitten kun et lähtenytkään mukaan.

Nukutte ilmeisesti eri sängyissä? Kyllähän ne miehellä halutkin on :D Oishan tuo voinu vaikka hellästi herätellä sua ennemmin ku seisoa mulkku kädessä ja odottaa josko heräisit...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis sä oikeasti KILJUIT pariin kertaan...?
Varmaan hetkeksi meni halut mieheltäkin..Toinen kiljuu kauhusta kun toinen haluaisi vain hellän hetken.. :(

Eikähän mies halunnut vain nussimaan. =) Jos olisi halunnut hellän hetken sen olisi voinut järjestää vaikka silittelemällä vaimon kylkeä sängyssä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis sä oikeasti KILJUIT pariin kertaan...?
Varmaan hetkeksi meni halut mieheltäkin..Toinen kiljuu kauhusta kun toinen haluaisi vain hellän hetken.. :(

Oisit itekin kiljunut.
Nukkuu mun vieressä, ja on ennenkin tehnyt tuttavuutta sängyn kautta, ei tuijottamalla vieres.

Yhteistyössä