Mies sanoo tukevansa minua päätöksessäni jäädä kesäksi kotiin lapsen kanssa -mutta oikeasti hän taitaa olla eri mieltä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyyyyh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyyyyh

Vieras
Minulla on huono omatunto ja nyt, kun pieni lapsi on pitkät päivät tarhassa, kun minä opiskelen ja mies on töissä. Kesän ajattelin olla lapsen kanssa kotona, viettää yhteistä laatuaikaa. Mies sanoi, että tämä on ok hänellekin, mutta oikeasti hän taitaa olla eri mieltä... Hän nimittäin joskus aina sanoo "etkö löytäisi kesäksi töitä" ... "aiotko kuitenkin hakea jotain työtä.." "voithan sinä kokeilla lähettää hakemuksia eri paikkoihin"... jen jne... vaikka olimme jo päättäneet kesästä.

Nyt minua ahdistaa, että pitäisikö sittenkin hakea töitä. Ja samalla ahdistaa, jos lapsi joutuu olemaan ilman loma-aikoja koko vuoden ympäri hoidossa :(

Olen 8 mukulaa pötkäyttänyt tähän muailman ja sen olen oppinut että älä ikinä luota miehiin,älä ikinä. Niillä on joku taka-ajatus aina. Haluaa sut töihin että voi tuoda päiväsaikaan muita naisia kotiinne rakasteltavaksi. Yllätin viimeisimmän mieheni housut kintussa meidän vajasta lastenvahdin kanssa. 8mukulaa ja 8 eri isää. Nyt olen kuuma sinkkua ja yheksäs mies on kierrossa, seksinnäläinen mies :laugh:

Miehelläsi on varmaan huoli perheen taloudesta - näin voisin ainakin kuvitella. Ota asia puheeksi miehen kanssa, jospa päätyisitte jonkinlaiseen kompromissiin. Kerrot, että toisaalta olisi itsestäkin mukava saada töitä, mutta lapsen tilanne huolettaa. Miehesikin varmaan jakaa huolesi.

Onko miehesi lomalla kesällä? Voisitko yrittää saada työtä vaikka osaksi kesää, jolloin lapsi saisi olla ensin sinun kanssasi kotona ja sitten miehesi kanssa?

Yhteistyössä