Mies sanoi mua pulleaksi ja että olin laihana parempi:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmmph

Vieras
Olen 171cm pitkä ja 73kg painava nuori nainen. Viime vuosien aikana on kertynyt hieman kiloja, noin kymmenen, enne siis painoin noin 60-63kg. Mieheni ei ole ikinä kommentoinut painoani mitenkään, mutta eilen sitten kysyin asiasta, kun hän spontaanisti kehui erään telkkarissa olleen naisen vartaloa..

Kysin että olenko lihava ja hän kieltäytyi vastaamasta, mutta kysyin niin kauan, että sain vastauksen ja hän sanoi että joo, olen vähän pullea. Kysin että pitäisikö mun laihtua ja olisinko paremman näköinen laihempana, niin hän sanoi että varmaan olisin paremman näköinen laihempana, niin kuin ennen. Arvatkaa tuliko hyvä mieli tuollaisesta:(

Miks vitussa naisen pitäisi olla joku luuviulu ja miehet eivät voi pitää normaalipainoista ehdoitta kauniina, aina pitäis olla laihempi:(

No itsepähän mieheltä kysyit ja tivasit vaikkei olisi halunnut vastata. Tiesit vastauksen valmiiksi ja silti intit. Sitäpaitsi painosi on normaalin aivan ylärajalla. Olet melkein ylipainoinen. Ja ei sitä voi kukaan kieltää etteikö timmimpi vartalo olisi paremman näköinen kuin löllykkä. Mielestäni ei tarvi olla anorektinen ollakseen kaunis ja naisen on näytettävä naiselta, mutta kyllä varmaan itsekin omasta mielestäsi näyttäisit paremmalta muutama pari kiloa laihempana! Ja pointti on: älä kysy jos et halua tietää vastausta!

No siis... :confused: Sä kysyit, että ootko lihava, johon mies diplomaattisesti kieltäytyi vastaamasta. Sä intit, ja mies myönsi, että voisit olla laihempikin. What's the problem? :D Siis sä sait vastauksen, jota vaaditkin. :)

Miehesi ei ole oikein sanavalmis kun ei osannut välttää heti tuota "olenko lihava" -ansaa. Mutta tenttaamalla kerjäsit kyllä vaan verta nenästäsi. Eikö sinusta miehesi ole paremman näköinen hoikkana ja hyväkuntoisena kuin vähän pulleana sohvaperunana? Ei se tarkoita, etteikö se pullea shovaperuna voisi olla myös haluttava ja varmasti on ihan yhtä rakas, mutta kyllähän se totuus on sellainen, että suurin osa ihmisistä kuitenkin on vielä vähän viehättävämpi hoikassa kunnossa.

[QUOTE="aapee";24527653]No mut kun ärsyttää se, että mun pitäis olla kuin jostain naistenlehden kannesta, enkä kelpaa ja olen parhaimmillani tällaisena![/QUOTE]

Eli sua ärsyttää tosiasiassa oma saamattomuutesi ja se, että olet päästänyt itses tuohon kuntoon.

[QUOTE="aapee";24527653]No mut kun ärsyttää se, että mun pitäis olla kuin jostain naistenlehden kannesta, enkä kelpaa ja olen parhaimmillani tällaisena![/QUOTE]

No ei se mies niin sanonut. Se on ihan sun omaa tulkintaasi. Mies vaan sanoi, että varmaan olisit paremman näköinen laihempana, niin kuin ennen.

No varmasti olet ollut hoikempana paremman näköinen ja itsehän kysyit. Miksi ihmeessä miehesi olisi pitänyt valehdella, kun kerta mielipidettä kysyttiin suoraan? Onhan se nyt ihan selvää, että suurin osa ukoista pitää hoikkauumaista Marilyniä viehättävämpänä kuin möhömahaista Rölli-peikkoa.

[QUOTE="Joo";24527607]Ehhehe. Kysyin niin kauan että sain vastauksen. Älä kysy, jos ei saa vastata.

Ja ps. kymmenen kiloa laihempi ei ole mikään luuviulu.[/QUOTE]

On se aika luuviulu kun nykyiselläänkin on normaalipainon alueella.

Sä kysyit, mies vastasi:) Eikä sua kymmenen kiloa laihempi todellakaan ole mikään luuviulu!
Eikä mies kai sanonut, ettet kelpaa tuollaisena? Kysyit itse, näytitkö paremmalta laihempana.

Ei mies noin sanonut, paitsi ehkä tuon viimeisen kohdalta. Sekään ei ole vakavaa, monella on miehestään pitkä lista parannusehdotuksia, mutta se ei tarkoita että ei rakastaisi häntä sellaisena kuin hän on.

• Tykkää
Reactions: Pesky Pixie
[QUOTE="vieras";24527681]On se aika luuviulu kun nykyiselläänkin on normaalipainon alueella.[/QUOTE]

Juuri ja juuri - ap:n painoindeksihän on nykyisellään 24,96 (jos ei ole kaunistellut painoaan hiukan, mitä en ihmettelisi) eli aivan normaali- ja ylipainon rajalla.

63-kiloisena ap:n painoindeksi olisi 21,55, eli ei todellakaan mikään laiha.

Ap olisi normaalipainoinen, joskin hoikka, vielä 55-kiloisenakin.

Ei kai se mies sanonut että sun pitäis? Itse teit tulkinnan. Sitäpaitsi onkohan tuo paino enää normaalipainon rajoissa? Miehes on varmasti ihan tyytyvänen, kelpaat kyllä, mutta voisit olla paremman näköinen hoikempana mutta mitäs sitten, ei se ole miehelles tärkeintä sussa =)

Onko se mies tähän saakka kertaakaan antanut sun ymmärtää, ettet kelpaa hänelle? Ja tuosta kirjoituksesta päätellen ei vieläkään sanonut, ettet kelpaisi hänelle. Ja tosiaan, ei kannata kysyä jos ei halua kuulla vastausta. Mulla on yli 40kg ylipainoa, joten tiedän ihan itsekin etten ole missään ihannemitoissa. Tässä yhtenä iltana juteltiin miehen kanssa ja yhden leffan innoittamana kummankin piti sanoa toisesta kolme positiivista asiaa. Ja yksi, minkä mies sanoi, kuului näin: vaikka vuodet ovat meihin jättäneet jälkensä, vaikka painoa on molemmille kertynyt ihan liikaa, sä olet silti yhtä kaunis kuin ennenkin. Uskon, että sun miehesi ajattelee ihan samalla tavalla.

Miksi kysyit? Tuo kuulostaa vähän sellaiselta huonon itsetunnon omaavan tenttaukselta, että olet itse jo mielessäsi päättänyt, että mies varmasti tykkäisi susta enemmän laihempana ja sitten kysyt niin kauan, että saat tuota mielikuvaa vastaavan vastauksen ja sitten loukkaannut siitä.

En mä rupea mun mieheltä tenttaamaan olisinko paremman näköinen laihempana kun ihan hyvin tunnun kelpaavan näinkin.

No varmasti olet ollut hoikempana paremman näköinen ja itsehän kysyit. Miksi ihmeessä miehesi olisi pitänyt valehdella, kun kerta mielipidettä kysyttiin suoraan? Onhan se nyt ihan selvää, että suurin osa ukoista pitää hoikkauumaista Marilyniä viehättävämpänä kuin möhömahaista Rölli-peikkoa.

En mä ole mikkän röllipeikko. Tarkoittaako se heti sitä, että on homssuinen rölli, kun bmi on enemmän kuin 20? Mä pidän itsestäni hyvin huolta, olen siisti ja kauniskin, sopusuhtaiseksiskin sanottu. Pukeudun nätisti, tuoksun hyvältä, meikkaan kivasti jne.

[QUOTE="eee";24527706]Juuri ja juuri - ap:n painoindeksihän on nykyisellään 24,96 (jos ei ole kaunistellut painoaan hiukan, mitä en ihmettelisi) eli aivan normaali- ja ylipainon rajalla.

63-kiloisena ap:n painoindeksi olisi 21,55, eli ei todellakaan mikään laiha.

Ap olisi normaalipainoinen, joskin hoikka, vielä 55-kiloisenakin.[/QUOTE]

Mutta ei ole kyllä nytkään mikään ryhävalas mutta silti pitää täällä palstamammojen mollata.

Mä oon sun pitunen ja painoin ton verran ihan loppuraskaudessa... Mun ihannepaino on just 60-63 joten jos painaisin yli 70 en kyllä loukkaantuis tollasesta! Kyllä mäkin sanon miehelle suoraan että hän oli paremman näköinen kun tavattiin ja oli laihempi.

Yhteistyössä