Mies sanoi kesken seksin että haisen pahalle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Mulla on emättimen ph:t taas heittäneet häränpyllyä, luulin saaneni ongelman jo hoidetuksi, mutta enpä saanutkaan... Tänään mies lopetti seksin kesken kaiken, kertoi ihan ystävällisesti, että haisen pahalle..
Mua hävettää ihan suunnattomasti!! Mul on nyt sellainen olo, etten voi enää ikinä harrastaa seksiä:(
Ja joo, olen käynyt lääkärillä, ei ole tulehdusta tai mitään. Sain viimeksi tämän ihan lactalilla hoidettua, mutta nyt ongelma palasi..

[QUOTE="vieras";25668330]voi ei, voin kuvitella..:( siis oletko käynyt lääkärissä? eikö osannut tarjota mitään pysyvämpää ratkaisua?[/QUOTE]

Mitään vikaa ei löytynyt..
Mutta ei tämä ongelmakaan onneksi ole pysyvä, vaan viimeksi ainakin haju häipyi lactalilla. Ajattelin kyllä huomenna varata taas ajan lääkäriin.

Tämä on nyt todella henk.kohtainen kysymys, mutta haistatko itse ja jos haistat niin haiseeko jollekin tietylle?
Jos, niin kävisin sinuna uudelleen lääkärissä ja vetäisin varmuudeksi erään lääkekuurin.

[QUOTE="aloittaja";25668357]Mitään vikaa ei löytynyt..
Mutta ei tämä ongelmakaan onneksi ole pysyvä, vaan viimeksi ainakin haju häipyi lactalilla. Ajattelin kyllä huomenna varata taas ajan lääkäriin.[/QUOTE]

Juu, minulla häipyi myös lactalilla. Mutta heti kun olimme miehen kanssa intiimisti, ongelma tuli takaisin. Kai meidän jotkut sellaset ei vaan sovi yhteen..:P

Ehkäpä haistat koska mies sellaista puhui. Jospa ei vain yleensäkään siedä alapään hajua, mistäpä noista tietää. En usko että mahdollinen vika olisi lopullinen, kyllä nuo saadaan selvitettyä ja jos vielä valittaa, vaihda miestä.

Harrastatteko päivittäin seksiä? Mulla ainakin alapää haisee miehen lastille useinkin päivän ajan. Siis olen haistanut myös itse sen.. Eli joka päivä jos touhutaan, niin en todellakaan halua mieheni naamaa lähellekkään alapäätä.

Ehkäpä haistat koska mies sellaista puhui. Jospa ei vain yleensäkään siedä alapään hajua, mistäpä noista tietää. En usko että mahdollinen vika olisi lopullinen, kyllä nuo saadaan selvitettyä ja jos vielä valittaa, vaihda miestä.

Ei ole ennen mitään valittanut:)

Kyl se nyt taitaa oikeesti oudolle tuoksahtaa, ja varmaan seksin aikana vielä enemmän. En kyllä tiedä, miten mä kykenen vähään aikaan seksiä harrastamaan, mua hävettää ja vituttaa niin paljon.

[QUOTE="Mie";25668425]Harrastatteko päivittäin seksiä? Mulla ainakin alapää haisee miehen lastille useinkin päivän ajan. Siis olen haistanut myös itse sen.. Eli joka päivä jos touhutaan, niin en todellakaan halua mieheni naamaa lähellekkään alapäätä.[/QUOTE]

Ei oltu vähään aikaan harrastettu seksiä, menkat vasta loppuivat eilen..

[QUOTE="aloittaja";25668435]Ei ole ennen mitään valittanut:)

Kyl se nyt taitaa oikeesti oudolle tuoksahtaa, ja varmaan seksin aikana vielä enemmän. En kyllä tiedä, miten mä kykenen vähään aikaan seksiä harrastamaan, mua hävettää ja vituttaa niin paljon.[/QUOTE]

Turhaa tuota häpeilet.

taitaa olla uusi tuttavuus tämä mies jos kerran noin kauheasti hävettää. itse en kyllä keksi asioita mitkä saisivat minut noin häpeämään ukkoni edessä.. tosin ollaan tässä yhdessä jo oltu 12 vuotta, häpeilyt unohtui siinä 7 vuotta sitten.
Ei meinaa kuulosta ihan normaalilta tuollainen häpeily.. onks seksi teillä yleensäkkin haudanvakava asia?

[QUOTE="aloittaja";25668440]Ei oltu vähään aikaan harrastettu seksiä, menkat vasta loppuivat eilen..[/QUOTE]

No sähän sen sanoit! Pitäkää menkkojen jälkeen parin päivän taukoa jotta emättimen PH tasapaino tasaantuu kuukautisista :)

Pari vuotta ollaan oltu enemmän tai vähemmän yhdessä.
Olen ehkä hölmö, mutta mua hävettää.. Tai ehkä jos hän olisikin vaan huomattanut minun haisevan vähän oudolle, mutta kun suoraan sanottuna lopetti panemisen kesken, ja kertoi hetken päästä syyksi tuon pahan hajun..
Ei seksi ole haudanvakavaa, tiedän. Jostain syystä se nyt vaan tuntuu siltä.

Sipulin syöminen saa alapään haisemaan ihan järjettömän pahalle. Sipulin haju tunkee kyllä ihohuokosistakin. Mä rakastan sipulia, syön sitä yleensä raakana. Haistan jo 5 minuutin jälkeen kun olen syönyt sitä,
se haju alkaa huokua ihan kaikkialta ihosta läpi.
Se on tosi pistävä haju, saa hien ja kaikki eritteet lemuamaan ihan kamalilta.

[QUOTE="vieras";25668507]Sipulin syöminen saa alapään haisemaan ihan järjettömän pahalle. Sipulin haju tunkee kyllä ihohuokosistakin. Mä rakastan sipulia, syön sitä yleensä raakana. Haistan jo 5 minuutin jälkeen kun olen syönyt sitä,
se haju alkaa huokua ihan kaikkialta ihosta läpi.
Se on tosi pistävä haju, saa hien ja kaikki eritteet lemuamaan ihan kamalilta.[/QUOTE]

Huh, mulle ei onneksi ole sipuli tuollaista koskaan tehnyt:)

Jotkut tietyt pöpöt voi siirtyä miehelle ja se kantaa sitä ja sitten tarttuu takaisin sinuun. Ja se spermakin voi saada aikaa myöten jotain hajua aikaan.

Olen samaa mieltä jonkun yllä kirjoittaneen kanssa, että tasapainoista ruoka- ja juomapolitiikkaa. Ja pöpöthän viihtyy paksussa turkissa, eli jos kykenet, niin karvoitusta minimiin.

Mutta ensisijaisesti suosittelisin kokeilemaan vaikka sitä lactalia uudestaan ja pari viikkoa samassa yhteydessä kondomileikkejä. Kyllä näillä hajut lähtee :)

Tai sitten vaan kylmästi ostat miehellesi söpön pinkin pyykkipojan nokkaan.

Tai sitten pyydät sitä lekuria kunnolla tutkimaan esim. trichomonas. Googlettamalla löytyi yhdeltä sivulta aika hyvä lista siitä, mitä niitä hajun aiheuttajia on ja mitä voisit pyytää tutkimaan:

Gynekologiset_tulehdukset

Yhteistyössä