Mies sanoi, että menemme naimisiin sitten kun sä opit tanssimaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ehkä morsian
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ehkä morsian

Vieras
Mä en osaa tanssia kovin hyvin valssia yms. perinteisiä tansseja. Mä jännitän tanssimista aika paljon, en osaa olla rennosti vietävänä vaikka mies osaa kyllä viedä. Mies tykkää tanssia ja jos olemme baarissa/ravintolassa jossa voi tanssia, niin ehkä tanssin hänen kanssaan yhden tai kaksi hitaampaa tanssia ja joskus en yhtäkään. Mies saa kyllä tanssia muiden kanssa, se ei mua haittaa.

Mies sanoi muutama päivä sitten tuon mitä kirjoitin otsikossa. Mä sanoin siihen sitten eli ei koskaan koska mä en osaa tanssia enkä sitä opi. Mies sanoi, että kyllä opit.

Eilen mies sanoi, että tarjous on voimassa. Mä kysyin, että mikä tarjous vaikka tiesin mitä mies tarkoittaa. Mies sanoi: no se että jos sä opit tanssimaan...

Onko tässä nyt tanssikurssin paikka. :D Miten mä oppisin olemaan rennompi ja antaisin miehen vain viedä? Mä en vain osaa. En osaa mennä rytmin mukana. Onko mulla edes mitään rytmitajua.

Enkä nyt vain naimisiin pääsemisen takia halua oppia tanssimaan, ei mulla ole mitään pakkomiellettä päästä naimisiin. Joskus täältäkin palstalta saa lukea kun joillakin naisilla on suorastaan pakkomielle päästä naimisiin. Mutta siis haluaisin muutenkin oppia tanssimaan, mutta tuntuu aika toivottomalta saada mun kaksi vasenta jalkaa toimimaan kuten tanssissa pitää. Olen varsinainen kankikaikkonen.

no tuo on kyllä mies, joka ei välitä, ja jolla ei ole tunteita. en menis naimisiin tuon kans, vaikka osaisin tanssia miten hyvin

Huvittavaa niin huvittavaa. :D Ette sitten tajunneet, että kyse oli vitsailusta. Oli ilmeisesti liian vähän hymiöitä. Yksi ainoa naurava hymiö ei riittänyt teille. Naureskellen mies tuon sanoi. Mies todellakin välittää! Kuinka voitte edes tehdä tuollaisia päätelmiä ihmisestä jota ette tunne!

Palsta on kyllä niin uskomaton. :eek:

Huvittavaa niin huvittavaa. :D Ette sitten tajunneet, että kyse oli vitsailusta. Oli ilmeisesti liian vähän hymiöitä. Yksi ainoa naurava hymiö ei riittänyt teille. Naureskellen mies tuon sanoi. Mies todellakin välittää! Kuinka voitte edes tehdä tuollaisia päätelmiä ihmisestä jota ette tunne!

Palsta on kyllä niin uskomaton. :eek:

Ei muutako tanssikurssille :D mie oisin menny jo. Meillä ei kyllä tanssittu häissä, koska mies ei tanssi. Meinaakos se hoputtamaan sinua :LOL: ihana mies:love:

Täällä päin on aika huonosti tanssikursseja. Kesäisin on yleensä pari kurssia eli tämän vuoden osalta ollaan myöhässä sen suhteen. Naapurikunnassa saattaisi joitakin kursseja olla, mutta sitten taas lähteä sinne vielä ajelemaan töiden jälkeen. Miehellä varsinkin pitkät päivät työmatkan takia. Katsoin, että keskiviikkoisin olisi joku kurssi, mutta mä olen sen jo varannut toiseen harrastukseen. En mä pysty vuorotyössä esittämään älytöntä määrää toiveita vuorojen suhteen.

Yksi olisi tietysti jos kahdestaan kotona tanssisimme. Mies opettaisi mua ja mä yrittäisin opetella sitä rentoutumista.

Et sinä rytmitajua tarvitse, koska naisen tehtävänä on tanssissa seurata miestä. Sinun pitää vain opetella herkkyyttä miehen seuraamisessa. Harjoitus tekee mestarin tässäkin asiassa, vaatii vain sitkeää treenaamista ja positiivista asennetta. Tiedän muutaman miehen, jotka ovat alunalkaen olleet rytmitajuttomia puujalkoja, mutta sinnikkyydellä he ovat opetelleet tanssimaan ja lopulta heistä on kuoriutunut loistavia tanssitaitureita.

Naisille opettelu on helpompaa, kun saa vain seurata miestä. Rytmitajua et siinä mielessä edes tarvitse, koska et voi tanssia oman laskusi mukaan. Vaikka mies veisi ihan väärään tahtiin, niin naisen tehtävä on seurata perässä, eikä mennä oikeaksi katsomaansa rytmiin.

Kannattaa käydä tanssikurssilla. Tanssi on mukava harrastus, eikä sen lisäksi tarvitse enää muuta liikuntaa harrastaa, jos tanssikärpänen puraiseen kunnolla. Huvi ja hyöty tulevat samassa paketissa. Siinähän teille olisi mukava yhteinen harrastus miehen kanssa.

Voi kuinka toivoin, että oma mieheni olisi innostunut tanssista. Häävalssin opetteli, ei sen enempää.

Yhteistyössä